TPSA: internetowe Biuro Obsługi Klienta
2005-12-06 01:39
Telekomunikacja Polska uruchomiła nowy serwis internetowy dzięki któremu klienci mogą przez Internet zamawiać i modyfikować usługi, sprawdzić stan rozliczeń, monitorować status swoich zleceń, czy złożyć reklamację.
Przeczytaj także: Automatyczna błękitna linia
Najważniejszym elementem serwisu jest Twoje osobiste konto w TP. Do jego założenia potrzeba numeru telefonu, numeru ewidencyjnego klienta (znajduje się w lewym górnym rogu faktury tp) oraz 6-cyfrowego numeru PIN. Klienci, którzy nie mają jeszcze swojego PIN, powinni zadzwonić pod bezpłatny numer błękitnej linii tp 9393 i ustalić go z doradcą. Założenie i korzystanie z Twojego osobistego konta w TP jest bezpłatne.Dzięki nowej funkcjonalności klienci TP mogą przez całą dobę:
- zamówić i dopasować (modyfikować) do swoich potrzeb usługi;
- sprawdzić stan swoich rozliczeń z TP;
- złożyć reklamację oraz zgłosić awarię;
- monitorować status swoich zleceń;
- uzyskać informacje o aktualnej ofercie oraz promocjach.
Dzięki nowoczesnym technologiom i dokładnej procedurze rejestracji klientów korzystanie z Twojego osobistego konta w TP ma być całkowicie bezpieczne. Podobne rozwiązania wykorzystują inni światowi operatorzy telekomunikacyjni, banki i duże firmy usługowe.
Uruchomienie przez TP nowego serwisu internetowego z funkcjonalnością Twojego osobistego konta w TP to kolejny krok w kierunku stworzenia zintegrowanego systemu obsługi klientów z wykorzystaniem telefonu (błękitna linia tp 9393 i błękitna linia tp biznes 9330) oraz Internetu (Twoje osobiste konto w TP na www.tp.pl). Podstawowe założenia tego systemu to usprawnienie obsługi, poprawa satysfakcji klientów przy jednoczesnym minimalizowaniu kosztów funkcjonowania.
Przeczytaj także:
TPSA naruszyła prawo
oprac. : eGospodarka.pl
Więcej na ten temat:
Telekomunikacja Polska, usługi przez Internet, Biuro Obsługi Klienta, BOK, Twoje osobiste konto w TP, błękitna linia, TPSA