eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTechnologieInternetMegapanel: serwisy tematyczne III 2015

Megapanel: serwisy tematyczne III 2015

2015-05-15 13:24

Megapanel: serwisy tematyczne III 2015

Megapanel: serwisy tematyczne III 2015 © markos86 - Fotolia.com

PRZEJDŹ DO GALERII ZDJĘĆ (21)

Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za marzec 2015 roku.

Przeczytaj także: Megapanel III 2015

Biznes, prawo i finanse


W kategorii „Biznes, prawo i finanse” na pierwszym miejscu, tak jak przed miesiącem, Grupa Wirtualna Polska z zasięgiem 30,4%, na drugim Grupa Onet-RASP (zasięg: 21,8%), z kolei Grupa Gazetaprawna.pl utrzymała lokatę trzecią (19,2%).

Z miejsca 9 na 13 spadły e-pity.pl, zamieniając sie miejscem z Grupą PTWP. Grupa Puls Biznesu awansowała z pozycji 20 na 18.

W zestawieniu pojawiły się trzy portale, których zabrakło w lutowym rankingu – pozyczkomat.pl (17), alfakredyt.pl (19) i Grupa Wydawnictwo WiP (20). Opuściły je: zaimo.pl, lepszaoferta.pl oraz atrakcyjny-kredyt.pl.

Budownictwo i nieruchomości


W kategorii „Budownictwo i nieruchomości“ liderem pozostaje Grupa Allegro-GG (14,1%) przed Grupą ZPR Media (13%). Grupa Gazeta.pl (8,3%) powróciła na miejsce trzecie, nieznacznie wyprzedzając Grupę Polska Press.

Grupa Świat kwiatów przesunęła się z miejsca 12 na 8, poradnikogrodniczy.pl z 20 na 14, klikmapa.pl spadła z 15 na 19.

Ranking opuściły Grupa Panorama Firm oraz mable.pl, pojawiły się w nim forumogrodnicze.info (18) i home-you.com (20).

E-Commerce


W kategorii “E-Commerce” pierwsze miejsce, podobnie jak przed miesiącem, zajmuje Grupa Allegro-GG z zasięgiem 57,4%. Na drugiej pozycji nadal Grupa Ceneo.pl (29,5%), z kolei Grupa Onet-RASP powróciła na pozycję trzecią (12,4%).

Trzecia przed miesiącem Grupa Wirtualna Polska w marcu znalazła się dopiero na miejscu 7. Spadek o kilka pozycji zaliczył też mediamarkt.pl (z 13 na 16). Poprawiło się natomiast zalando.pl (z 6 na 4) i aliexpress.com (z 7 na 5).

Na miejscu 20 pojawił się decathlon.pl, a zniknął z zestawienia serwis brw.com.pl.

Edukacja


W kategorii “Edukacja” pozycję lidera utrzymała wikipedia.org z zasięgiem 48,6%, drugą Grupa Google (24,3%), z kolei na trzecim nadal plasuje się zadane.pl (17%).

Awans z miejsca 9 na 6 zaliczył bryk.pl, z kolei z 20 na 15 awansował vulcan.net.pl. Największy spadek przypadł w udziale Grupie Wurtualna Polska – z pozycji 7 na 18.

Zestawienie opuściła translatica.pl, pojawiła się w nim matematyka.pisz.pl (20).

fot. mat. prasowe

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego BIZNES, PRAWO I FINANSE, III 2015

Grupa Wirtualna Polska z zasięgiem 30,4% utrzymała pozycję lidera


fot. mat. prasowe

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego, BUDOWNICTWO I NIERUCHOMOŚCI, III 2015

W kategorii „Budownictwo i nieruchomości“ liderem pozostaje Grupa Allegro-GG z zasięgiem 14,1%


fot. mat. prasowe

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego, E-COMMERCE, III 2015

W kategorii “E-Commerce” pierwsze miejsce należy do Grupy Allegro-GG


fot. mat. prasowe

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego, EDUKACJA, III 2015

W kategorii “Edukacja” bezsprzecznym liderem pozostaje wikipedia.org z zasięgiem 48,6%

 

1 2 ... 5

następna

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: