Najczęściej cytowane media VI 2015
2015-07-28 13:31
Przeczytaj także: Monitoring mediów: cytowania VI 2015
Radio
RMF FM utrzymało pozycję dominującą wśród stacji radiowych, znacząco wyprzedzając konkurencję. Drugie miejsce przypadło Radiu Zet, a trzecie Radiu Kraków, które zwycięstwo w swojej kategorii zawdzięcza publikacji wypowiedzi prezydenta elekta Andrzeja Dudy na temat przyszłej kariery Beaty Szydło w roli premiera.
Portale internetowe
Najpopularniejszym portalem w czerwcu okazał się onet.pl, pokonując portal wpolityce.pl oraz sportowefakty.pl.
Media ekonomiczne
Dziennik Gazeta Prawna ponownie zajął pierwsze miejsce wśród najczęściej cytowanych mediów ekonomicznych, wyprzedzając Puls Biznesu oraz Forbes.
Media regionalne
Wśród mediów regionalnych zdecydowanie najwięcej cytowań uzyskało Radio Kraków.
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze stacje radiowe
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze portale internetowe
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze media ekonomiczne
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze media regionalne
Informacje o badaniu
Badanie przeprowadzono na podstawie 4 736 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 do 31 maja 2015 r. Dziennikarze odnosili się do wiadomości z łamów innych mediów 4 811 razy (3 028 w prasie, 908 w telewizji i 875 w radio).
Analiza obejmuje ponad 900 gazet i czasopism oraz stacje telewizyjne (TVP1, TVP2, TVPinfo, TVN, TVN24, TVN CNBC, TVN TURBO, POLSAT, Polsat News, TV BIZNES, TV4) i wybrane programy w rozgłośniach radiowych (PR1, PR3, PR4, Radio Dla Ciebie / RDC, Radio Maryja, Radio PiN, Radio RMF FM, Radio Zet, Radio TOK FM).
Badanie wykonano na podstawie materiałów z monitoringu prasy, radio i telewizji, w których pojawiały się nazwy mediów: prasowych, portali internetowych, stacji radiowych i telewizyjnych lub tytuły ich programów.
UWAGA: Badanie nie obejmuje cytowań opublikowanych w internecie. Natomiast pod uwagę brane są cytowania mediów internetowych, jeśli pojawiły się one w prasie, radio bądź w telewizji.
1 2
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)