Najczęściej cytowane media VII 2015
2015-08-20 14:46
Najczęściej cytowane media VII 2015 © stockfotocz - Fotolia.com
Przeczytaj także: Najczęściej cytowane media VI 2015
Lipiec upłynął pod znakiem kolejnych odsłon afery podsłuchowej. Na fotel lidera rankingu „Najbardziej opiniotwórczych mediów” powróciła Gazeta Wyborcza, wyprzedzając dziennik Rzeczpospolita oraz stację TVN 24 – wynika z najnowszego raportu Instytutu Monitorowania Mediów. Kolejne miejsca zajął Dziennik Gazeta Prawna oraz tygodnik Do Rzeczy. W mediach często poruszane były kwestie afery podsłuchowej w kontekście sprawy Marka Falenty oraz rozmowy Aleksander Kwaśniewski - Ryszard Kalisz. Szeroko komentowano także sprawę dopalaczy, w szczególności kampanię społeczną Głównego Inspektora Sanitarnego „Stop dopalaczom”, jak również areszty w tej sprawie.Prasa
Na pierwszym miejscu wśród najczęściej cytowanych tytułów prasowych znalazła się Gazeta Wyborcza, w związku z publikacjami na temat biznesmena Marka Falenty, wyprzedzając dziennik Rzeczpospolita oraz Dziennik Gazetę Prawną.
Czołówkę najczęściej cytowanych tygodników otwiera Do Rzeczy, co związane było z ujawnieniem przez tygodnik kolejnych zapisów rozmów w sprawie afery podsłuchowej pomiędzy Aleksandrem Kwaśniewskim a Ryszardem Kaliszem. Na kolejnych miejscach znalazła się Polityka oraz Wprost.
Liderem w kategorii miesięczników został Forbes, który pokonał zajmujące drugie miejsce Perspektywy.
Telewizja
Wśród stacji telewizyjnych, podobnie jak miesiąc wcześniej, dominowała telewizja TVN24. Na drugim miejscu znalazła się stacja TVPInfo, a na trzecim TVN.
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze media
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze tytuły prasowe
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze tygodniki i dwutygodniki
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotórcze miesięczniki
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze stacje telewizyjne
oprac. : Agata Fąs / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)