eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMediaNajczęściej cytowane media VII 2015

Najczęściej cytowane media VII 2015

2015-08-20 14:46

Przeczytaj także: Najczęściej cytowane media VI 2015


Radio


Na lidera wśród stacji radiowych wysunęło się Radio ZET, nieznacznie wyprzedzając RMF FM, dzięki publikacjom na temat bieżących spraw politycznych oraz sprawy dopalaczy. Na kolejnym miejscu znalazło się radio TOK FM.

Portale internetowe


Najpopularniejszym portalem w lipcu okazał się portal sportowefakty.pl, swoją pozycję zawdzięcza informacjom na temat żużlowych mistrzostw Europy SEC w kontekście zwycięstw Rosjanina Emila Sajfutdinowa, kolejne miejsca zajmują tvn24.pl oraz wpolityce.pl.

Media ekonomiczne


Dziennik Gazeta Prawna ponownie zajął pierwsze miejsce wśród najczęściej cytowanych mediów ekonomicznych, wyprzedzając Puls Biznesu oraz Forbes.

Media regionalne


Wśród mediów regionalnych zdecydowanie najwięcej cytowań uzyskało Radio Wrocław, w związku z wyjazdowymi posiedzeniami rządu.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze stacje radiowe

Wśród stacji radiowych na miejscu lidera tym razem znalazło się Radio ZET


fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze portale internetowe

Wśród portali internetowych zwyciężył serwis sportowefakty.pl


fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze media ekonomiczne

Na pierwszym miejscu w zestawieniu ponownie znalazł się Dziennik Gazeta Prawna


fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze media regionalne

Wśród mediów regionalnych najczęściej powoływano się na Radio Wrocław


Informacje o badaniu


Badanie przeprowadzono na podstawie 4 812 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 do 31 lipca 2015 r. Dziennikarze odnosili się do wiadomości z łamów innych mediów 4 860 razy (3 226 w prasie, 937 w telewizji i 697 w radio).

Analiza obejmuje ponad 900 gazet i czasopism oraz stacje telewizyjne (TVP1, TVP2, TVPinfo, TVN, TVN24, TVN CNBC, TVN TURBO, POLSAT, Polsat News, TV BIZNES, TV4) i wybrane programy w rozgłośniach radiowych (PR1, PR3, PR4, Radio Dla Ciebie / RDC, Radio Maryja, Radio PiN, Radio RMF FM, Radio Zet, Radio TOK FM).

Badanie nie obejmuje cytowań, opublikowanych w internecie. Natomiast pod uwagę brane są cytowania mediów internetowych, jeśli pojawiły się one w prasie, radio bądź w telewizji.


poprzednia  

1 2

oprac. : Agata Fąs / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: