eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTechnologieInternetStrony WWW poświęcone karierze odwiedza co trzeci internauta

Strony WWW poświęcone karierze odwiedza co trzeci internauta

2015-08-26 10:57

Strony WWW poświęcone karierze odwiedza co trzeci internauta

Strony WWW poświęcone karierze odwiedza co trzeci internauta © zakokor - Fotolia.com

PRZEJDŹ DO GALERII ZDJĘĆ (2)

Gemius przyjrzał się, jak wygląda popularność stron internetowych dotyczących pracy i kariery. Okazuje się, że w 2014 r. odwiedzał je średnio co trzeci internauta, przy czym największy ruch serwisy te odnotowały w pierwszym kwartale. Co może zaskakiwać, jeszcze cztery lata wcześniej odsetek odwiedzających tego typu strony był wyższy i wynosił 43%.

Przeczytaj także: Megapanel: serwisy tematyczne III 2010

Strony WWW poruszające tematy związane z pracą w 2014 roku miesięcznie odwiedzała średnio jedna trzecia (33 proc.) dorosłych internautów. To o 10 p.p. mniej niż jeszcze w 2010 roku.

Zgodnie z analizą Gemiusa, serwisy dotyczące kariery i pracy w 2014 r. największą popularnością cieszyły się na początku roku. W pierwszym kwartale odwiedzało je średnio 38 proc. internautów w miesiącu. Najsłabszy okazał się trzeci kwartał (30 proc. internautów).

Najpopularniejszą stroną wśród analizowanych jest Goldenline.pl. W kwietniu 2015 roku odwiedziło ją 1,89 mln użytkowników sieci (8,7 proc.). Drugie miejsce zajął serwis Pracuj.pl (1,44 mln; 6,6 proc.), a trzecie – Indeed.com z 1,01 mln internautów (4,9 proc.).

fot. mat. prasowe

Infografika

Najpopularniejszym serwisem dotyczącym pracy w kwietniu 2015 r. był Goldenline.pl


O badaniu Megapanel PBI/Gemius


Dane pochodzą z ogólnopolskiego badania internetu Megapanel PBI/Gemius, realizowanego w sposób ciągły od ponad 10 lat przez firmę Gemius na zlecenie spółki Polskie Badania Internetu. Na jego podstawie publikowane są dane statystyczne, które prezentują popularność stron WWW oraz związanych z nimi profili społeczno-demograficznych internautów.

Dane z badania Megapanel PBI/Gemius służą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym do szacowania potencjału reklamowego stron WWW i planowania kampanii online. Korzystają z nich również wydawcy, którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, jakimi dysponują.


Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: