Strony WWW poświęcone karierze odwiedza co trzeci internauta
2015-08-26 10:57
Strony WWW poświęcone karierze odwiedza co trzeci internauta © zakokor - Fotolia.com
Przeczytaj także: Megapanel: serwisy tematyczne III 2010
Strony WWW poruszające tematy związane z pracą w 2014 roku miesięcznie odwiedzała średnio jedna trzecia (33 proc.) dorosłych internautów. To o 10 p.p. mniej niż jeszcze w 2010 roku.Zgodnie z analizą Gemiusa, serwisy dotyczące kariery i pracy w 2014 r. największą popularnością cieszyły się na początku roku. W pierwszym kwartale odwiedzało je średnio 38 proc. internautów w miesiącu. Najsłabszy okazał się trzeci kwartał (30 proc. internautów).
Najpopularniejszą stroną wśród analizowanych jest Goldenline.pl. W kwietniu 2015 roku odwiedziło ją 1,89 mln użytkowników sieci (8,7 proc.). Drugie miejsce zajął serwis Pracuj.pl (1,44 mln; 6,6 proc.), a trzecie – Indeed.com z 1,01 mln internautów (4,9 proc.).
fot. mat. prasowe
Infografika
O badaniu Megapanel PBI/Gemius
Dane pochodzą z ogólnopolskiego badania internetu Megapanel PBI/Gemius, realizowanego w sposób ciągły od ponad 10 lat przez firmę Gemius na zlecenie spółki Polskie Badania Internetu. Na jego podstawie publikowane są dane statystyczne, które prezentują popularność stron WWW oraz związanych z nimi profili społeczno-demograficznych internautów.
Dane z badania Megapanel PBI/Gemius służą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym do szacowania potencjału reklamowego stron WWW i planowania kampanii online. Korzystają z nich również wydawcy, którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, jakimi dysponują.
oprac. : Agata Fąs / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)