Ja+Zdrowie – nowa usługa od Plusa
2015-09-14 15:20
Ja+Zdrowie © fot. mat. prasowe
Od 14 września klienci Plusa mogą korzystać z usługi dostępowej z zakresu telemedycyny. Po zainstalowaniu na swoim urządzeniu mobilnym aplikacji Ja+Zdrowie użytkownicy połączą się z Wirtualną Przychodnią, aby skorzystać z konsultacji medycznej. Usługa dostępna jest w cenie 9,99 zł miesięcznie dla obecnych klientów sieci lub 4,99 zł dla nowych klientów i osób przedłużających umowę.
Przeczytaj także: Dostęp do Windows Store w Plusie
Plus jest pierwszą polską siecią komórkową, która przygotowała dla swoich klientów usługę dostępową do porad profilaktyczno-medycznych za pomocą smartfona lub tabletu w postaci wideokonsultacji, czatu i zwykłej rozmowy. Partnerem medycznym rozwiązania jest Falck Medycyna Sp. z o.o., pełniący funkcję Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej (NZOZ).Ja+Zdrowie jest usługą dostępową do Wirtualnej Przychodni, która pozwala porozmawiać z lekarzem, pielęgniarką bądź położną, zasięgnąć porady, skonsultować wyniki badań wtedy, kiedy jest to potrzebne, bez zapisywania się w grafik na konkretny dzień i godzinę. Wystarczy zainstalować na swoim smartfonie lub tablecie aplikację Ja+Zdrowie i połączyć się przez Internet.
Telemedycyna to jeden z najszybciej rozwijających się segmentów rynku usług zdrowotnych i w roku bieżącym na całym świecie korzysta już z niej blisko pół miliarda osób. Na przykład w Stanach Zjednoczonych 15-25% konsultacji medycznych jest realizowanych właśnie w ten sposób. – mówi prof. Paweł Januszewicz, specjalista chorób dziecięcych, zdrowia publicznego oraz członek American Telemedicine Association.
Mało kto wie, że istotna część przypadków, z którymi pacjenci zgłaszają się do lekarzy pierwszego kontaktu (lekarze rodzinni, interniści, pediatrzy) dotyczy prostych zapytań o sposób leczenia, oceny badań laboratoryjnych bądź wskazówek dotyczących branych leków i nie wymaga osobistej wizyty u lekarza, ponieważ wystarczy zdalna porada oraz wskazówki, jak należy w danym przypadku postępować. Jako firma posiadająca ponad 100 000 pacjentów zapisanych do lekarza rodzinnego możemy to powiedzieć także w oparciu o własne doświadczenia – dodaje Marek Kubicki, dyrektor ds. rozwoju firmy Falck.
fot. mat. prasowe
Ja+Zdrowie - połączenie
Aplikacja Ja+Zdrowie zapewnia:
- całodobowy dostęp do lekarza rodzinnego,
- konsultacje z pielęgniarka/położną w godz. 8-22,
- konsultacje wyników badań z lekarzem,
- informacje o dyżurach lekarskich, nocnej i świątecznej pomocy lekarskiej, dyżurujących aptekach,
- ustalenie najkrótszej kolejki do konsultacji lub badania diagnostycznego w ramach NFZ.
Aplikacja Ja+Zdrowie gwarantuje poufność komunikacji i każdorazowo wymaga logowania. Obecnie dostępna jest na smartfony z systemem Android, ale już niedługo przygotowana będzie także wersja dla iOS. Użytkownicy aplikacji nie będą pomniejszać swoich pakietów internetowych, bowiem transfer danych związany z usługą Wirtualnej Przychodni jest udostępniany w ramach usługi dostępowej Ja+Zdrowie. Z usługi można korzystać łącząc się także za pośrednictwem dowolnego łącza internetowego, np. Wi-Fi.
fot. mat. prasowe
Ja+Zdrowie - korzyści
Usługa Ja+Zdrowie została udostępniona w ofercie JA+ Abonament i od poniedziałku 14 września jest dostępna w wybranych punktach sprzedaży na terenie województw mazowieckiego, śląskiego i małopolskiego. Koszt usługi to 9,99 zł miesięcznie dla aktualnych abonentów Plusa oraz 4,99 zł miesięcznie w promocjach dla osób przedłużających lub zawierających nową umowę.
Przeczytaj także:
Plus uruchamia VoLTE w roamingu międzynarodowym
oprac. : Agata Fąs / eGospodarka.pl
Więcej na ten temat:
Ja+Zdrowie, Plus, oferta Plusa, usługi Plusa, zdrowie, Falck Medycyna Sp. z o.o., telemedycyna
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)