eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMediaNajczęściej cytowane media VIII 2015

Najczęściej cytowane media VIII 2015

2015-09-24 14:32

Przeczytaj także: Monitoring mediów: cytowania VIII 2015


Radio


Polskie Radio Program 1 uplasowało się na pierwszym miejscu w sierpniowym rankingu, w związku z emisją komentarza premier Ewy Kopacz dotyczącego projektu ustawy „500 zł na dziecko”, zaproponowanego przez Andrzeja Dudę. Na kolejnych miejscach znalazły się radio TOK FM oraz RMF FM.

Portale internetowe


Najpopularniejszym portalem w sierpniu został portal tvn24.pl przed onet.pl oraz wpolityce.pl.

Media ekonomiczne


Dziennik Gazeta Prawna ponownie zajął pierwsze miejsce wśród najczęściej cytowanych mediów ekonomicznych, wyprzedzając Puls Biznesu oraz Forbes.

Media regionalne


Radio Wrocław, Polska Dziennik Zachodni oraz Polska Głos Wielkopolski były najczęściej cytowanymi mediami regionalnymi.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze stacje radiowe

Wśród stacji radiowych na miejscu lidera tym razem znalazło się PR1


fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze portale internetowe

Wśród portali internetowych zwyciężył serwis tvn24.pl


fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze media ekonomiczne

Na pierwszym miejscu w zestawieniu ponownie znalazł się Dziennik Gazeta Prawna


fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze media regionalne

Wśród mediów regionalnych najczęściej powoływano się na Radio Kraków (16)


Informacje o badaniu


Badanie przeprowadzono na podstawie 4 621 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 do 31 sierpnia 2015 r. Dziennikarze odnosili się do wiadomości z łamów innych mediów 4 644 razy (2 917 w prasie, 897 w telewizji i 830 w radio).

Analiza obejmuje ponad 900 gazet i czasopism oraz stacje telewizyjne (TVP1, TVP2, TVPinfo, TVN, TVN24, TVN CNBC, TVN TURBO, POLSAT, Polsat News, TV BIZNES, TV4) i wybrane programy w rozgłośniach radiowych (PR1, PR3, PR4, Radio Dla Ciebie / RDC, Radio Maryja, Radio PiN, Radio RMF FM, Radio Zet, Radio TOK FM).

Badanie nie obejmuje cytowań, opublikowanych w internecie. Natomiast pod uwagę brane są cytowania mediów internetowych, jeśli pojawiły się one w prasie, radio bądź w telewizji.


poprzednia  

1 2

oprac. : Agata Fąs / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: