eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTechnologieInternetInternet: udostępniamy coraz więcej treści

Internet: udostępniamy coraz więcej treści

2015-09-30 00:26

Internet: udostępniamy coraz więcej treści

Dzielenie się swoim życiem w internecie coraz popularniejsze © anyaberkut - Fotolia.com

PRZEJDŹ DO GALERII ZDJĘĆ (2)

Internauci są coraz bardziej skłonni do dzielenia się swoimi przeżyciami. Z raportu Ericssona „Sharing Information - The rise of consumer influence” (Udostępnianie Informacji - Początek wpływów konsumenta) wynika, że ponad 2/3 badanych przyznaje się do udostępniania większej ilości treści niż przed dwoma laty, a 77 procent młodych użytkowników sieci (15-24 lata) dostrzega większą ilość materiałów udostępnianych przez znajomych.

Przeczytaj także: Fakty, analizy, wiadomości lokalne. Tego szukamy w Internecie

Ilość współdzielonych w Internecie materiałów jeszcze nigdy nie była tak duża. Nie tylko dzielimy się coraz większą ilością materiałów, ale też dostrzegamy i wchodzimy w interakcje z coraz większą ilością treści udostępnianych przez innych

Co więcej, okazuje się, że ciekawią nas nie tylko najbliższe osoby, z którymi utrzymujemy regularny kontakt, ale również bliżej nam nieznani użytkownicy - badanie dowiodło, że 1/4 posiadaczy smartfonów deklaruje, iż regularnie wykorzystuje internet do wyszukania informacji dotyczących nowego znajomego, sąsiada czy współpracownika.

Osoby trzecie, często nie wiedzą, że pojawiają się na zdjęciach publikowanych przez użytkowników internetu. 20 procent młodzieży i studentów do 24 roku życia przyznaje, że regularnie umieszcza zdjęcia na których znajdują się osoby im nieznane. Wielu respondentów udostępnia i komentuje zdjęcia osób których nie zna. 43 procent ankietowanych przyznało, że ocenia i lajkuje zdjęcia udostępniane przez nieznane osoby. Co piąty z nich udostępnia takie zdjęcia dalej.

fot. mat. prasowe

Internauci i udostępnianie treści

69% internautów przyznaje, że udostępnia więcej treści niż przed dwoma laty.


Informacje o badaniu
Raport Ericsson „Sharing Information - The rise of consumer influence” (Udostępnianie Informacji - Początek wpływów konsumenta) oparty został o badanie konsumenckie przeprowadzone wśród ponad 5000 użytkowników smartfonów w wieku 15-69 lat mieszkających w Berlinie, Chicago, Johannesburgu, Londynie, Mexico City, Moskwie, Nowym Jorku, São Paulo, Sydney i Tokio.

oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: