Produkty dla dzieci: w sieci kupujemy głównie zabawki
2015-11-21 00:50
Przeczytaj także: Prezent dla dziecka: uważaj co kupujesz
Przeprowadzone w październiku tego roku badanie dowodzi, że już niemal połowa konsumentów (48%) w poszukiwaniu produktów dla dzieci wertuje internet. Zakupy internetowe okazują się w tym przypadku nawet nieco popularniejsze niż stacjonarne (43%). Warto przy tym zaznaczyć, że produktów dla najmłodszych poszukuje online nieznacznie więcej panów (50%) niż pań (46%), chociaż z reguły to właśnie kobiety są bardziej decyzyjne, jeżeli chodzi o zakupy z tej kategorii.Okazuje się, że największą popularnością wśród e-kupujących cieszą się zabawki, do których kupowania przyznaje się co czwarty badany. Na kolejnym miejscu plasuje się odzież i obuwie dla najmłodszych, które w sieci kupuje 18% respondentów. Nieco rzadziej poszukujemy w Internecie elektroniki (12%) oraz literatury dla najmłodszych (11%). Najmniejszym popytem cieszą się produkty z kategorii karmienie, artykuły szkolne i plastyczne (1%), meble i dodatki do pokoju dziecięcego (2%) oraz produkty służące higienie i pielęgnacji (2%). Szczególnego podkreślenia wymaga fakt, iż stosunkowo dużo, bo 15% badanych deklaruje, że w ogóle nie kupuje w sieci rzeczy dedykowanych dzieciom.
Zakupy w Internecie stają się coraz bezpieczniejsze, co dostrzegli także Ci, którzy w sieci poszukują produktów dla dzieci. Aż 85% z nich uznało kupowanie produktów maluchom online za pewny rodzaj transakcji. Taką opinię wyraziło 82% kobiet oraz 88% mężczyzn. Takiego zdania są zarówno respondenci posiadający dzieci (87%), jak i osoby bezdzietne (83%).
fot. mat. prasowe
Gdzie poszukujemy produktów dla dzieci
Przeważająca rzesza konsumentów produkty dla dzieci kupuje przez internet.
![Zabawki dźwiękowe i interaktywne pod lupą UOKiK [© pixabay.com] Zabawki dźwiękowe i interaktywne pod lupą UOKiK](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/zabawka/Zabawki-dzwiekowe-i-interaktywne-pod-lupa-UOKiK-256642-150x100crop.jpg)
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)