Najczęściej cytowane media X 2015
2015-11-27 13:32
Przeczytaj także: Monitoring mediów: cytowania X 2015
Radio
Stacja RMF FM uplasowała się na pierwszym miejscu w październikowym rankingu, pokonując Radio ZET. Liderzy rankingu znacząco wyprzedzili konkurencję w związku z licznymi komentarzami polityków na antenach obu stacji w odniesieniu do wyborów parlamentarnych.
Portale internetowe
Najpopularniejszym portalem w tym miesiącu został portal wpolityce.pl, przesuwając na kolejne pozycje onet.pl oraz sportowefakty.wp.pl.
Media ekonomiczne
Liderem najczęściej cytowanych mediów ekonomicznych ponownie okazał się Dziennik Gazeta Prawna, wyprzedzając Puls Biznesu oraz portal bankier.pl.
Media regionalne
Radio Szczecin zostało liderem rankingu najczęściej cytowanych mediów regionalnych, co było związane z publikacjami na temat niszczenia nagrobków żołnierzy radzieckich na terenie Polski i reakcji Ministerstwa Spraw Zagranicznych Rosji na zaistniałą sytuację.
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze stacje radiowe
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze portale internetowe
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze media ekonomiczne
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze media regionalne
Informacje o badaniu
Badanie przeprowadzono na podstawie 5 175 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 do 31 października 2015 r. Dziennikarze odnosili się do wiadomości z łamów innych mediów 5 207 razy (3 255 razy w prasie, 1118 w telewizji i 834 w radio).
Analiza obejmuje ponad 900 gazet i czasopism oraz stacje telewizyjne (TVP1, TVP2, TVPinfo, TVN, TVN24, TVN CNBC, TVN TURBO, POLSAT, Polsat News, TV BIZNES, TV4) i wybrane programy w rozgłośniach radiowych (PR1, PR3, PR4, Radio Dla Ciebie / RDC, Radio Maryja, Radio PiN, Radio RMF FM, Radio Zet, Radio TOK FM).
Badanie nie obejmuje cytowań, opublikowanych w internecie. Natomiast pod uwagę brane są cytowania mediów internetowych, jeśli pojawiły się one w prasie, radio bądź w telewizji.
1 2
oprac. : Agata Fąs / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)