Internetowe dni otwarte Fiata w Interii
2003-03-14 10:43
Portal INTERIA.PL i Fiat Auto Poland we współpracy z domem mediowym Starcom organizują internetowe dni otwarte Fiata. Po raz pierwszy w Polsce w taki sposób promowany będzie w Internecie najnowszy produkt koncernu - Fiat Stilo Multi Wagon. Internetowe i "tradycyjne" dni otwarte wspierane będą kampanią internetową obejmującą portal INTERIA.PL i inne polskie witryny.
Przeczytaj także: Zmiany w dziale sprzedaży Interia.pl
Na potrzeby internetowych dni otwartych w portalu INTERIA.PL stworzona została specjalna mini-witryna WWW. Na stronach internetowych znaleźć można informacje na temat Fiata Stilo Multi Wagon, galerię zdjęć samochodu oraz informacje o „tradycyjnych” dniach otwartych w salonach Fiata, które odbędą się w najbliższy weekend. Odwiedzający witrynę będą mogli wziąć udział w konkursie wiedzy o Fiacie Stilo.W piątek, 14 marca br., w pierwszy dzień oficjalnych, tradycyjnych dni otwartych w salonach Fiata w INTERIA.PL odbędzie się czat, w trakcie którego specjaliści odpowiadać będą na pytania internautów dotyczące nowego modelu Fiata. W trakcie rozmowy zostanie też przeprowadzony drugi z konkursów związanych z internetowymi dniami otwartymi Fiata.
Jednocześnie, po raz pierwszy w historii polskiego Internetu komercyjnego, rozmowie na czacie towarzyszyć będzie dokonywana w czasie rzeczywistym prezentacja video nowego auta. Transmisja obrazu odbywać będzie się z miejsca czatu - z warszawskiego salonu Fiata firmy Carserwis. Czatujący będą mogli kierować kamerą, prosząc o pokazanie różnych fragmentów nowego na polskim rynku samochodu.
Przeczytaj także:
Urokliwy Fiat 600 Hybrid La Prima
oprac. : Sylwester Kozak / e-biznes.pl