CRM w Magellanie
2003-03-14 10:47
Teta, wrocławski producent oprogramowania, wdroży kolejne rozwiązania IT. W spółce Magellan - firmie zajmującej się doradztwem prawno – finansowym zostanie wdrożony pakiet wspomagający zarządzanie przedsiębiorstwem TETA_2000. Umowa przewiduje także implementację aplikacji TETA_Controlling i TETA_CRM.
Przeczytaj także: CRM również w wierzytelnościach
"Poszukiwaliśmy elastycznego systemu informatycznego, który spełni większość naszych oczekiwań i potrzeb. Nie chcieliśmy dopasowywać przedsiębiorstwa do systemu, potrzebowaliśmy systemu, który dopasuje się do nas. Funkcjonalność i możliwość dostosowania systemów TETY do naszych potrzeb zadecydowała o wyborze tego właśnie oprogramowania" – mówi Paweł Sobieszuk Dyrektor Handlowy Magellan Sp. z o.o.Dzięki instalacji systemu TETA_CRM, spółka Magellan będzie mogła efektywnie zarządzać relacjami z klientami. Aplikacja usprawni również pracę wszystkich działów mających wpływ na obsługę klientów: marketing, sprzedaż, serwis i wsparcie techniczne oraz call center.
TETA_Controlling jest narzędziem analitycznym, które pozwala obniżyć ryzyko związane z procesem podejmowania decyzji. System zapewni lepszy dostęp do informacji zarządczej, uzyskanie jasnych podstaw do podjęcia decyzji biznesowych, możliwość samodzielnej analizy danych w nieskomplikowany sposób.
Przeczytaj także:
Polskie firmy bez narzędzi ERP, CRM i BI?
oprac. : Sylwester Kozak / e-biznes.pl