Poluj na kupony rabatowe. To tańsze zakupy przez Internet
2015-12-13 00:12
Przeczytaj także: Dlaczego Czarny Piątek zawiódł Polaków?
Promocje, rabaty i obniżki cen skupiają naszą uwagę nawet wówczas, gdy udajemy się na codzienne zakupy spożywcze, gdzie za produkty nie wysupłujemy z portfela tyle, ile np. w butikach. Uśmiechem w stronę kupujących są też takie akcje, jak Czarny Piątek, Cyber Monday, sezonowe wyprzedaże, czy też inne zakrojone na mniejszą i szerszą skalę akcje, które zachęcają konsumentów do odwiedzin centr handlowych.Nie inaczej jest w przypadku zakupów online, podczas których również mamy okazje do skorzystania z atrakcyjnych zniżek. Dobrym sposobem, na oszczędności podczas e-zakupów są kupony rabatowe, które można znaleźć na takich stronach jak np. rabatuj.pl.
Ogromnie popularne w USA, już od kilku lat i z sukcesem walczą o przychylność polskich e-konsumentów. Potwierdza to badanie zrealizowane wśród użytkowników serwisu Okazje.info, z którego wynika, że przed zakupem drogiego produktu już niemal 3/4 kupujących poszukuje kuponów rabatowych, z czego 52,6% robi to często, a co piąty - czasami.
Z kuponów rabatowych podczas e-zakupów bardzo często korzystamy w sposób rozważny, chcąc świadomie zminimalizować koszty, które będziemy musieli ponieść. Okazuje się jednak, że dla sporej grupy osób, odgrywają one również istotną rolę w procesie spontanicznego podejmowania decyzji zakupowych. W badaniu przeprowadzonym przez Grupę Okazje, ponad 57% respondentów przyznało, że zdarzają się im niezaplanowane zakupy, spowodowane możliwością skorzystania z atrakcyjnych rabatów (często - 24,6% , czasami – 32,5%). Badanie pokazało zatem, że kupony rabatowe to zarówno dobry sposób na tańsze zakupy dla klientów, jak i doskonała promocja samego sklepu.
fot. mat. prasowe
Czy chcąć kupić drogi produkt poszukujesz w Internecie rabatów?
Ponad połowa respondentów przyznaje, że szuka okazji do tańszych zakupów.
fot. mat. prasowe
Czy zdarzają Ci się niezaplanowane zakupy z powodu atrakcyjnych rabatów?
Co czwarty badany przyznaje, że zdarza mu się dokonywać zakupów pod wpływem rabatów.
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)