CRM również w wierzytelnościach
2003-03-15 00:21
Wrocławska firma windykacyjna KRUK Systemy Inkaso zakupiła internetową wersję Web@CRM® od Logotec Enterprise. Zatrudnienie w firmie KRUK wzrosło między majem 2002 a lutym 2003 od 40 do 300 pracowników. Z tego powodu centrala we Wrocławiu i oddziały wymagają istnienia nowoczesnego systemu ułatwiającego wewnętrzną komunikację, a także wspomagającego relacje z klientami.
System Web@CRM® umożliwi m.in. tworzenie bazy i rejestrację klientów, ułatwi planowanie i prognozowanie sprzedaży oraz sprawdzenie aktywności handlowców. Pomocny będzie w przygotowaniu, realizacji i ocenie skuteczności działań marketingowych i sprzedażowych.
Od 03.03.2003 roku firma rozpocznie wdrażanie w/w systemu. Spółka początkowo zakupiła 10 licencji dla kluczowych stanowisk w dziale handlowym w centrali firmy we Wrocławiu. System zostanie wdrożony w celu zarządzania sprzedażą i marketingiem. Wdrażanie Web@CRM® zakończy się pod koniec czerwca br.. W ostatniej fazie system zostanie wdrożony na kolejne stanowiska pracy. Call center firmy KRUK Sp. z o.o. liczy obecnie 160 stanowisk, które są obsługiwane przez 250 operatorów w systemie dwuzmianowym i pracy w weekendy. Z tego powodu kluczowa dla wdrożenia staje się integracja Web@CRM® z rozbudowanym systemem obsługującym call center.
oprac. : Sylwester Kozak / e-biznes.pl