7 dni Mistral w sieci
2003-03-17 11:35
11 marca 2003 firma Peugeot Polska rozpoczęła internetową prezentację modeli z serii limitowanej Mistral. Kampania, do której kreacja przygotowana została przez agencję OS3 multimedia ma na celu zainteresowanie potencjalnych nabywców letnią serią limitowaną Peugeot.
Przeczytaj także: Kreatywna kampania LUKAS Bank
Seria Mistral obejmuje trzy modele Peugeot: 206, 307 oraz 406 w specjalnej cenie, wyposażone standardowo miedzy innymi w klimatyzację. Skierowane są one do użytkowników, którzy nie tylko cenią sobie komfortowe letnie podróże, ale także lubią auta z klasą i wyrazistą osobowością.Kampania obejmuje między innymi mini site w pełni poświęcony limitowanym modelom. Pod adresem dostępne są wyczerpujące informacje związane z wyposażeniem, charakterystyką techniczną oraz cennikiem.
Poza serwisem internetowym przygotowana została również kampania reklamowa w największych portalach informacyjnych: Onet, wp, Interia, Gazeta i w najpopularniejszych vortalach motoryzacyjnych Autocentrum, Autosukces, Autoswiat, mojeauto, czy Trader. Jednym z wykorzystanych w promocji formatów jest expand banner będący wciąż nowością wśród form reklamy internetowej. Elementem promocji jest również kampania mailingowa skierowana zarówno do osób prywatnych, jak i właścicieli firm. Podstawowym celem wszystkich działań Peugeot związanych z serią Mistral jest podkreślenie i wyraźne wyróżnienie tej serii ze względu na jej niepowtarzalność i wyjątkową ofertę cenową.
Kampania internetowa odbywa się w dwóch etapach i kończy 21 marca. Planowaniem i zakupem powierzchni reklamowych zajęła się firma Media Contacts.
Przeczytaj także:
Nowa kampania Peugeot
oprac. : Sylwester Kozak / e-biznes.pl