eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyImprezy w Polsce w 2015 r. i prognozy na 2016 r.

Imprezy w Polsce w 2015 r. i prognozy na 2016 r.

2016-02-18 13:49

Przeczytaj także: Najlepsze letnie festiwale muzyczne w Europie 2011


Kto kupi bilety w Internecie?


Jak wynika z danych lidera rynku, bilety w Internecie najczęściej kupują osoby w wieku 25 - 34 lat. Stanowią one prawie 40% klientów serwisu. ¼ to internauci od 18 do 24 roku życia. Co piąty użytkownik jest w wieku 35 – 44 lat. Resztę (15%) stanowią osoby powyżej 45 roku życia. Wejściówki w sieci częściej kupują panowie (58%) niż panie (42%) z dużych miast Polski. Mieszkańcy Warszawy, Krakowa, Poznania, Gdańska i Wrocławia stanowią blisko 60% wszystkich klientów serwisu.
Bilety najczęściej kupują mieszkańcy największych aglomeracji. To właśnie tam oferta rozrywkowa jest najbogatsza – komentuje statystyki dyrektor handlowy eBilet.pl – Jednak przy spektakularnych wydarzeniach, często sportowych, np. przy okazji supermeczu FC Barcelony w Polsce, obserwowaliśmy ruch zakupowy nawet z najmniejszych miejscowości w Polsce, i nie był to mały procent. To pokazuje, że świadomość zakupów w sieci staje się powszechniejsza – kończy Jacek Zabielski.

Przeczytaj także: Festiwale muzyczne w mediach Festiwale muzyczne w mediach

poprzednia  

1 2

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: