Imprezy w Polsce w 2015 r. i prognozy na 2016 r.
2016-02-18 13:49
Przeczytaj także: Najlepsze letnie festiwale muzyczne w Europie 2011
Kto kupi bilety w Internecie?
Jak wynika z danych lidera rynku, bilety w Internecie najczęściej kupują osoby w wieku 25 - 34 lat. Stanowią one prawie 40% klientów serwisu. ¼ to internauci od 18 do 24 roku życia. Co piąty użytkownik jest w wieku 35 – 44 lat. Resztę (15%) stanowią osoby powyżej 45 roku życia. Wejściówki w sieci częściej kupują panowie (58%) niż panie (42%) z dużych miast Polski. Mieszkańcy Warszawy, Krakowa, Poznania, Gdańska i Wrocławia stanowią blisko 60% wszystkich klientów serwisu.
Bilety najczęściej kupują mieszkańcy największych aglomeracji. To właśnie tam oferta rozrywkowa jest najbogatsza – komentuje statystyki dyrektor handlowy eBilet.pl – Jednak przy spektakularnych wydarzeniach, często sportowych, np. przy okazji supermeczu FC Barcelony w Polsce, obserwowaliśmy ruch zakupowy nawet z najmniejszych miejscowości w Polsce, i nie był to mały procent. To pokazuje, że świadomość zakupów w sieci staje się powszechniejsza – kończy Jacek Zabielski.
1 2
oprac. : eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)