Rynek mediów i reklamy I 2006
2006-02-02 00:39
Przeczytaj także: Rynek mediów i reklamy X 2005
fot. mat. prasowe
Wskaźnik BriefIndex - styczeń 2006
Wskaźnik BriefIndex - styczeń 2006
Strategia firm na najbliższe miesiące jest również optymistyczna, większość firm nastawiona jest na rozwój – wynika tak z odpowiedzi 57% badanych. Respondenci uważają, że klimat do wchodzenia nowych firm na rynek mediów i reklamy jest dobry, a co za tym idzie inwestycje w porównaniu do I kwartału 2005 roku są mniej ryzykowne.
fot. mat. prasowe
Opinie na temat marketingu sportowego.
Opinie na temat marketingu sportowego.
BriefIndex to wskaźnik odzwierciedlający trendy dotyczące koniunktury na rynku reklamy i mediów. Obliczany jest na podstawie deklaracji respondentów (dyrektorów marketingu firm reprezentujących różne branże oraz prezesów agencji reklamowych i domów mediowych) na temat obecnej sytuacji branży oraz oczekiwanych zmian w ciągu najbliższych trzech miesięcy.
Pomysłodawcą i inicjatorem BriefIndexu jest magazyn "Brief". Badania na zlecenie Magazynu prowadzi instytut badawczy SMG/KRC.
![Rynek mediów i reklamy VII 2006 Rynek mediów i reklamy VII 2006](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/media/Rynek-mediow-i-reklamy-VII-2006-5658-150x100crop.jpg)
oprac. : eGospodarka.pl