eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMediaBeata Szydło i jej broszki w social media

Beata Szydło i jej broszki w social media

2016-03-09 11:53

Beata Szydło i jej broszki w social media

Jarosław Kaczyński - mem © fot. mat. prasowe

PRZEJDŹ DO GALERII ZDJĘĆ (2)

Co uważniejsi obserwatorzy zapewne zauważyli, że nieodłącznym elementem stroju Beaty Szydło są... broszki. Okazuje się, że zyskały one niemałą sławę w mediach społecznościowych. Jak wynika z analizy „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”, na ich temat w ciągu ostatnich czterech miesięcy ukazało się 15 tys. publikacji.

Przeczytaj także: Witold Waszczykowski negatywnym bohaterem w social media

Broszki prezes Rady Ministrów cieszyły się największą popularnością w mediach społecznościowych. Od zaprzysiężenia nowego rządu 16 listopada 2015 r. do 29 lutego 2016 r. na temat broszek Beaty Szydło ukazało się aż 15 tys. wzmianek w social media.

89 proc. przekazu w social media należało do Facebooka. Internauci pisali o broszkach także na Twitterze (5 proc.) i na forach (5 proc.). Niewiele informacji o biżuterii premier można było znaleźć na YouTubie lub Instagramie.

Broszki Beaty Szydło doczekały się własnych fanpage’y. Istnieją między innymi strony społecznościowe „Broszki pani premier Beaty Szydło”, „Wszystkie broszki Beaty Szydło” czy „Broszki Beaty Szydło”.

Temat kultowej biżuterii internauci podejmują także w innych źródłach. Duże zaangażowanie wzbudziły m.in. satyryczny post na fanpage’u „Oczko mu się odlepiło. Temu misiu.” (52 tys. fanów) oraz grafika umieszczona na stronie „Nie lubię PiS-u” (150 tys. fanów).

W mediach tradycyjnych na temat broszek ukazało się 248 publikacji. Najczęściej można było je znaleźć na portalach internetowych (64 proc. przekazu), a następnie w prasie (20 proc.) i telewizji (13 proc.). Najmniej materiałów na ten temat wyemitowano w radiu (zaledwie 2 proc.).

O ozdobach najczęściej informowali dziennikarze reprezentujący redakcje Se.pl (21 publikacji), Fakt.pl (16), Superstacja (11), „Super Express” (10) oraz TVN24 (9) i Gorzow.com (9). W TOP 10 znalazły się także tytuły Superseriale.se.pl, Kobieta.wp.pl, Tokfm.pl i Wiadomosci.onet.pl.

fot. mat. prasowe

Liczba publikacji na temat broszek Beaty Szydło w social media w dniach 16.11.2015-29.02.2016 r.

Na temat broszek Beaty Szydło w mediach społecznościowych ukazało się 15 tysięcy wzmianek


- Zawsze mówiłam, że jest to kobieta bardzo mocna wizerunkowo. Bardzo dobrze wygląda w garniturach. Garnitury jej służą bardziej niż sukienki. Szydło postępuje bardzo dobrze dobierając do garniturów broszki, czyli typowo kobiece ozdoby – tłumaczyła Zosia Ślotała, stylistka w komentarzu dla portalu Se.pl (http://www.se.pl/wiadomosci/polityka/slotala-o-stylu-szydlo-dobrze-jej-w...)

fot. mat. prasowe

Jarosław Kaczyński - mem

Internauci na różne sposoby starali się rozwiązać zagadkę broszek...


Materiały nawiązujące do popularnych ozdób Szydło osiągnęły dotarcie na poziomie blisko 350,6 mln potencjalnych kontaktów z odbiorcami, a ekwiwalent reklamowy wyniósł 5,2 mln złotych. 85 proc. przekazu należało do źródeł ogólnopolskich.

oprac. : Agata Fąs / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: