Żywiec w Internecie
2003-03-19 08:02
Z początkiem marca Grupa Żywiec S.A. uruchomiła swój portal korporacyjny www.grupazywiec.pl. Portal podzielony został na cztery sprofilowane części: ogólną, handlową, inwestycyjną oraz z informacjami dla prasy. Każdy z profili przygotowany pod kątem potrzeb jego potencjalnych odbiorców.
Przeczytaj także: Nowy wizerunek ORFE S.A. w sieci
Dziennikarze w swoim profilu znajdą informacje prasowe, wysokiej jakości pliki graficzne, oraz zasady używania logo poszczególnych marek. W profilu dla inwestorów znaleźć można notowania giełdowe, raporty bieżące i roczne spółki oraz kursy walut, a także wiele informacji przydatnych inwestorom. Profil handlowy, to przede wszystkim informacje o dystrybucji, logistyce i samych produktach oferowanych przez Żywiec Trade.Z myślą o tych, którzy pracują poza biurem przygotowane zostały także strony przystosowane do przeglądania za pomocą PDA i telefonów z wbudowanymi przeglądarkami WWW. Portal oglądany przez te urządzenia został okrojony z ciężkiej grafiki, tak by można było po nim swobodnie się poruszać przy użyciu łącz GPRS.
Kolejnymi elementami, który wyróżnia portal Grupy Żywiec spośród innych są konspekt informacyjny (innowacja w polskim Internecie) i przypominacz. Dzięki konspektowi Internauta może wyselekcjonować interesujące go materiały, a następnie złożyć z nich jeden tekst - gotowy tekst można jednym kliknięciem zapisać w formacie PDF lub HTML. Przypominacz wysyła zarejestrowanym osobom sms z informacją o ważnych datach w Grupie Żywiec, takich jak spotkanie akcjonariuszy, konferencje prasowe itd. Informacje o nowościach na stronie wysyłane są także w postaci e-maila, osobom które podadzą swoje dane w zakładce "newsletter".
W dziale "mniej poważnie" znajdują się informacje o historii i rodzajach piwa, a także tapety, wygaszacze ekranu i loga do telefonów komórkowych.
Portal korporacyjny został oparty o system CMS SmartContent - autorską aplikację firmy WebService Internet.
Przeczytaj także:
Konkurs "Raporty Społeczne" 2013 rozstrzygnięty!
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl