Praca kontra dom: jakie strony www królują w tych miejscach?
2016-05-05 00:34
Przeczytaj także: Rosyjskie strony internetowe: gdzie są popularne?
Przeprowadzone przez Gemiusa badanie internetu (gemiusAudience) przynosi odpowiedź na pytanie o to, jakie strony oglądamy w domu, a na jakich skupiamy uwagę w pracy. Marcowe statystyki pokazują, że liderem oglądalności w biurze jest witryna sklepu Media Expert (aż 70,5 proc. odsłon na stronie www.mediaexpert.pl pochodzi z komputerów osobistych wykorzystywanych w pracy), na drugim miejscu plasuje się strona wydawnictwa podatkowego Gofin.pl, a na trzeciej Home.pl - witryna należąca do dostawcy usług internetowych (52,6 proc.).Kiedy wracamy do domu, zmieniamy preferencje. Na ekranach domowych pecetów króluje serwis rozrywkowy Stargames.com (99,7 proc. odsłon na tej stronie jest generowanych z domowych komputerów osobistych), a tuż za nim Showup.tv (99,6 proc.) i serwis z grami online Gameforge.com (99,6 proc.).
Dane pokazujące oglądalność stron WWW z podziałem na lokalizację, tj. dom i biuro to nowość w badaniu internetu prowadzonym przez Gemiusa. Firma wdrożyła ją już w Belgii i Polsce. Projekt został doceniony przez IAB Europe. W tym tygodniu Gemius otrzymał dwie nominacje w konkursie IAB Research Award, w tym właśnie za metodologię, która umożliwia produkcję danych uwzględniających podział ruchu PC ze względu na lokalizację komputerów, w biurze lub w domu.
fot. mat. prasowe
Jakie strony przeglądamy w domu, a jakie w pracy
Media Expert to strona, którą najczęściej odwiedzamy z pracy.
![Dostępność strony internetowej ważna dla 68% internautów w Polsce [© pixabay.com] Dostępność strony internetowej ważna dla 68% internautów w Polsce](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/cechy-dobrej-strony-internetowej/Dostepnosc-strony-internetowej-wazna-dla-68-internautow-w-Polsce-255900-150x100crop.jpg)
oprac. : eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)