Telewizja olimpijska
2006-02-14 00:44
Otwarcie XX Zimowych Igrzysk oglądało przed telewizorami średnio ponad 5,5 mln Polaków - wynika z danych telemetrycznych TNS OBOP.
Przeczytaj także: Najbardziej dochodowi dziennikarze telewizyjni
Najwięcej widzów w miniony weekend zgromadziły niedzielne skoki narciarskie z udziałem m.in. Adama Małysza, Kamila Stocha oraz Roberta Mateji, które przyciągnęły przed telewizory blisko 8,5 mln widzów. Chętniej oglądana była pierwsza seria skoków, która miała ponad 9 mln widownię.Zaraz po skokach narciarskich najchętniej oglądana była transmisja z łyżwiarstwa szybkiego kobiet oraz łyżwiarstwa szybkiego mężczyzn: odpowiednio: 4,5 mln oraz 3,0 mln widzów. Trzecie miejsce pod względem zainteresowania telewidzów zajęła relacja z łyżwiarstwa figurowego par - śledziło ją średnio 2,5 mln osób.
Wpływy z reklam w telewizji emitowanych w trakcie ostatniego weekendu (sobota i niedziela) w TVP1 i TVP2 wyniosły 13,4 mln zł. W porównaniu ze średnią wydatków podczas pozostałych weekendów nowego roku TVP1 odnotowała wzrost o 76,5 pkt. proc, a TVP2 – wzrost o 94,9 pkt. proc.
Przeczytaj także:
Telewizja bez kobiet, debata publiczna to męska rzecz?
oprac. : eGospodarka.pl