Gemini Park Tychy z kamieniem węgielnym
2016-05-23 16:15
Gemini Park Tychy - wizualizacja © fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Galeria handlowa Echo Katowice
Nowo powstająca inwestycja Gemini Park Tychy będzie nowoczesnym, wielkopowierzchniowym obiektem handlowym liczącym około 36 tys. mkw. powierzchni najmu z parkingiem na 1,1 tys. pojazdów. W obiekcie planowo znajdzie się 130 lokali przeznaczonych dla popularnych marek. Gemini Park Tychy ulokowane będzie przy ul. Beskidzkiej – jednej z głównych arterii komunikacyjnych miasta, będącej zarazem odcinkiem drogi krajowej nr 1, łączącej Tychy m.in. z Łodzią czy Cieszynem i dotrze z ofertą nawet do ok. 1,5 mln osób mieszkających w okolicy.Prace budowlane na terenie inwestycji postępują zgodnie z planem. Roboty ziemne polegające na budowie platformy pod fundamenty centrum są na ukończeniu. Rozpoczęliśmy wykonywanie konstrukcji żelbetowej. Obecnie wykonaliśmy ponad 200 stóp fundamentowych, tj. blisko 30 proc. wszystkich fundamentów. Rozpoczęliśmy wykonywanie słupów żelbetowych podtrzymujących konstrukcję stropu nad parterem. Prace związane z przekładkami, jak również z przyłączami mediów są dalece zaawansowane. Możemy poinformować, że według harmonogramu otwarcie Gemini Park Tychy odbędzie się w IV Q 2017 roku – komentuje Leszek Szklener, Pełnomocnik ds. przygotowania inwestycji.
Za wynajem powierzchni handlowej odpowiedzialna jest międzynarodowa firma doradcza CBRE, która podczas doboru oferty obiektu kierowała się przede wszystkim preferencjami tyszan. Jednym z najemców obiektu jest polska sieć supermarketów – Piotr i Paweł. Polityka tych sklepów charakteryzuje się indywidualnym podejściem do klienta i wysoką jakością oferowanych produktów. Ponadto do centrum dołączy sieć detaliczna RTV Euro AGD, sieć supermarketów dekoracyjnych Jysk, drogeria Rossmann, sklep z odzieżą sportową Martes Sport czy sieć sklepów z artykułami dziecięcymi SMYK. Reprezentanci branży jubilerskiej to Time Trend czy Briju, a wrażeń czytelniczych dostarczy Świat Książki i Kolporter. Punkt gastronomiczny w Gemini Park Tychy będzie miejscem, które dopasuje się do preferencji każdego z odwiedzających. Ofertę gastronomiczną wzbogacą marki takie jak m.in.: Olimp, Companeros, Kebab by Olimp czy Lodomania. Sektor usługowy obiektu będzie również rozbudowany, w ofercie znajdą się: Rainbow Tours, Itaka, Wezyr Holidays, Orange, E-Smoking World, Pralnia Wicher i Kantor.
Naszym zadaniem jest przygotowanie takiego mixu najemców centrum, aby w pełni zadowolił on rosnące oczekiwania Klientów projektu. Stąd w galerii znajdą się sieci jak RTV Euro AGD, Smyk, Martes Sport i Rossmann. Równocześnie prowadzimy negocjacje z kluczowymi najemcami modowymi, wskazanymi przez potencjalnych klientów centrum jako konieczne dla projektu Gemini Park Tychy. Nie możemy też zapomnieć o aktywnościach dodatkowych, jak klub fitness czy gastronomia – komentuje Magdalena Frątczak, Senior Director, CBRE.
fot. mat. prasowe
Gemini Park Tychy - uroczystość wbudowania kamienia węgielnego
Gemini Park Tychy – Power Center
Gemini Park Tychy będzie obiektem wpisanym w już istniejącą destynację handlową znaną od lat i rozpoznawalną wśród mieszkańców Tychów oraz pobliskich miejscowości. W bezpośrednim sąsiedztwie nowo powstającego obiektu funkcjonują już Tesco, OBI, Saturn, a wybudowanie nowoczesnej galerii w naturalny sposób dopełni tę przestrzeń, tworząc Power Center o wielkości 60 tys. mkw. powierzchni handlowej. Zaletą takiej formuły jest m.in. szeroka oferta skupiająca przedstawicieli różnych branż: modowej, spożywczej, DIY, wyposażenia wnętrz czy RTV i AGD. Obiekty handlowe tego typu charakteryzują się możliwością dotarcia do większej liczby klientów niż centra regularne.
oprac. : Agata Fąs / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)