"Gwarancja najniższej ceny" w programie smartDOM
2016-05-25 09:11
Gwarancja najniższej ceny w smartDOM - plakat © fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Program smartDOM teraz z atrakcyjnymi rabatami
Jeśli klient znajdzie u innego operatora ofertę o porównywalnych parametrach: podobnej liczbie GB, minut, SMS/MMS-ów oraz liczbie kanałów telewizyjnych i oferta ta będzie w niższej cenie niż w programie smartDOM, to Plus i Cyfrowy Polsat gwarantują obniżenie opłat pobieranych w ramach programu do poziomu wskazanego przez klienta. Niższa opłata będzie obowiązywać przez kolejne 24 okresy rozliczeniowe. Parametry porównywalnych usług nie powinny odbiegać więcej niż 10% od tych dostępnych w ramach smartDOM. Klient ma aż 60 dni od zakupu ostatniej z trzech usług w programie smartDOM na zgłoszenie porównywalnej oferty.Zgłoszenia porównywalnych ofert należy składać pocztą elektroniczną lub przez formularz na stronie www.plus.pl/zadaj-pytanie, a w przypadku Cyfrowego Polsatu po zalogowaniu się do Internetowego Centrum Obsługi Klienta ICOK, w tytule wiadomości dopisując „Gwarancja najniższej ceny”.
Przykładowe zestawy usług w programie smartDOM z gwarancją ceny:
fot. mat. prasowe
Przykładowe zestawy usług w programie smartDOM
Oszczędzanie w smartDOM
W ramach programu smartDOM Cyfrowego Polsatu i Plusa klient może skompletować wyjątkowo atrakcyjne zestawy usług w przystępnych cenach, łącząc telewizję satelitarną z kanałami dla całej rodziny, superszybki Internet działający w największej polskiej sieci LTE, która obejmuje zasięgiem blisko 97% Polaków, usługę telefoniczną z rozmowami, SMS-ami i MMS-ami bez limitu do wszystkich sieci, prąd od Plusa i usługi PlusBanku. SmartDOM łączy się z wieloma innymi promocjami, w tym z ofertami dla osób przenoszących numer. Z oferty można skorzystać w każdym punkcie Cyfrowego Polsatu i Plusa, a także telefonicznie lub przez Internet.
oprac. : Agata Fąs / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)