Błękitna linia dla biznesu
2006-02-20 12:53
Klienci biznesowi Telekomunikacji Polskiej mogą korzystać z automatycznej obsługi przez błękitną linię tp biznes 9330. Dzięki niej szybciej uzyskają informacje na temat rozliczeń z TP, zamówią lub zmodyfikują usługę i zgłoszą reklamację.
Przeczytaj także: 4,2 mln PLN kary dla TP S.A.
Korzystne dla klientów biznesowych zmiany były możliwe dzięki wprowadzeniu firmowych numerów PIN, które umożliwiają szybki dostęp do firmowego konta w TP na błękitnej linii tp biznes 9330. Dzięki posiadaniu PIN, klienci unikną każdorazowej weryfikacji przez doradcę.Aby otrzymać numer PIN należy zadzwonić do doradcy błękitnej linii tp biznes 9330 i przejść procedurę weryfikacji oraz jego samodzielnego nadania. Od marca br. klienci biznesowi będą mogli także uzyskać numer PIN automatycznie, który następnie będzie przesłany do klienta w bezpiecznej kopercie na adres do korespondencji.
W ramach jednego firmowego konta w TP można ustalić cztery numery PIN. Ich zróżnicowanie pozwala na precyzyjny podział uprawnień dla pracowników, kontaktujących się z TP. Administratorowi, czyli osobie odpowiedzialnej za całość kontaktów z TP, przyznany zostaje tzw. PIN Admin, innym pracownikom Administrator może przyznać PIN Złoty, PIN Srebrny, PIN Brązowy.
Ponadto na błękitnej linii tp biznes 9330 można uzyskać automatycznie informacje o aktualnej ofercie TP czy promocjach, bez konieczności łączenia się z doradcą.
Przeczytaj także:
TP: kara za bezprawne przetwarzanie danych
oprac. : eGospodarka.pl