JA+ Ubezpieczenia dla klientów Plusa i Cyfrowego Polsatu
2016-08-17 13:09
JA+ Ubezpieczenia dla klientów Plusa i Cyfrowego Polsatu © thodonal - Fotolia.com
Przeczytaj także: SmartDOM Plusa i Cyfrowego Polsatu w świątecznej odsłonie
„JA+ Ubezpieczenia” to pakiet produktów ubezpieczeniowych zaprojektowany przez ERGO Hestię specjalnie dla nowych lub obecnych klientów Plusa lub Cyfrowego Polsatu.„JA+ Ubezpieczenia” to kolejny etap rozwoju naszego flagowego programu smartDom. Cały czas pracujemy nad dodatkowymi korzyściami dla klientów, którzy wybierają nasze usługi” - mówi Justyna Kulka, Dyrektor Departamentu Zarządzania Ofertą Plusa i Cyfrowego Polsatu. – „Ubezpieczenia doskonale wpisują się w założenia programu smartDOM, w ramach którego można w jednym miejscu u jednego dostawcy otrzymać najważniejsze usługi potrzebne dla całej rodziny i domu, uzyskując przy tym dodatkowe korzyści i oszczędności.”
Program smartDom pozwala na łączenie wielu usług takich jak telefonia komórkowa i stacjonarna, Internet LTE, telewizja satelitarna, energia elektryczna czy usługi finansowe, dzięki czemu można płacić mniej za domowe rachunki i uzyskiwać duże oszczędności. Teraz został on poszerzony o ubezpieczenia.
Od 17 sierpnia klientom Plusa i Cyfrowego Polsatu oferowane są trzy rodzaje ubezpieczeń:
- majątkowe – ubezpieczenie mieszkania/domu, również z cesją na bank,
- komunikacyjne – OC, AC, NNW oraz ASSISTANCE,
- podróżne – koszty leczenia i NNW w podróżach zagranicznych.
fot. thodonal - Fotolia.com
JA+ Ubezpieczenia dla klientów Plusa i Cyfrowego Polsatu
Sprzedaż polis realizowana będzie w punktach sprzedaży Plusa i Cyfrowego Polsatu przez przeszkolonych w tym zakresie i certyfikowanych pracowników, a ochronę ubezpieczeniową realizować będzie ERGO Hestia.
„Przygotowując pakiet produktów ubezpieczeniowych dla klientów Plusa i Cyfrowego Polsatu, chcieliśmy z jednej strony zapewnić każdemu klientowi najwyższy standard ochrony, z drugiej jak najbardziej uprościć wybór odpowiedniego wariantu ubezpieczenia.” – wyjaśnia Renata Mordaka, Dyrektor Biura Bancassurance i Ubezpieczeń Masowych z ERGO Hestii. – „Jest to możliwe dzięki stworzeniu dedykowanego systemu i koncentracji oferty na zaspokojeniu najczęstszych potrzeb ubezpieczeniowych klientów. Takie rozwiązanie dzięki markom mtu24.pl i You Can Drive w przypadku ubezpieczeń komunikacyjnych czy dedykowanym ubezpieczeniom podróży i majątku w połączeniu z dostępnością punktów sprzedaży naszych partnerów w całej Polsce powoduje, że ubezpieczenia są dziś jeszcze łatwiej dostępne. Połączenie sprzedaży ubezpieczeń z ofertą innych usług dla gospodarstw domowych w ramach smartDOM to idealne zestawienie w obszarze działań affinity ERGO Hestii.”
oprac. : eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (1)
-
Nina1234 / 2016-08-22 16:30:15
Ciekawa sprawa, także wygoda dla tych, którzy chcą mieć wszystko w jednym miejscu. W ramach SmartDom skusiłam się jakiś czas temu na telefon w Plusie i muszę powiedzieć, ze bardzo jestem z tej przesiadki zadowolona. Podoba mi się w ogóle to łączenie usług w pakiet. [ odpowiedz ] [ cytuj ]