Najpopularniejsze aplikacje m-commerce
2016-10-28 00:30
Aplikacja m-commerce © ake1150 - Fotolia.com
Przeczytaj także: Aplikacje zakupowe. Popularne czy jeszcze nie?
Współczesny m-commerce to zarówno bankowość, jak i płatności, zakupy oraz promocje na smartphone’y i tablety. W tych realiach widać coraz większe znaczenie, jakie odgrywają aplikacja Amazona oraz cała kategoria aplikacji do kuponów. Niemal wszyscy korzystają z Allegro, a Payback – chociaż duży – znacznie traci na zainteresowaniu.IRCenter przygląda się m-commerce poprzez deklaracje formułowane przez użytkowników (CAWI, n=1000 użytkowników m-commerce), social media oraz dane pochodzące z Google. Co wynika z jego najnowszej analizy? Oto główne wnioski.
- Aplikacje mobilne sklepów e-commerce są bardziej popularne od aplikacji bankowych. Przez urządzenia mobilne częściej niż stan swojego konta kupujemy buty w e-commerce’ach. Niewiele mniej korzysta z aplikacji sieci fizycznych sklepów.
- Jedna czwarta użytkowników m-commerce korzysta z aplikacji do kuponów i restauracji. Aplikacja z kuponami McDonald’s ma więcej użytkowników niż Twoje Biedronka – najbardziej popularna aplikacja wśród sieci sklepowych.
- Tylko połowa użytkowników mobilnych aplikacji sieci sklepowych korzysta również z fizycznych punktów sprzedaży tych samych sklepów (najczęściej Biedronki i Lidla).
- Największy wzrost zainteresowania widać dla aplikacji Amazona, i aplikacji z kuponami – Qpony i PromoGazetki. Zdecydowanie rośnie zainteresowanie kuponami i promocjami.
- Spośród dużych aplikacji coraz bardziej spada zainteresowanie aplikacjami Paybacka i Paypalla.
- Te osoby dzielą się na smartshopperów, zamożnych i tych, którzy do końca nie kontrolują swoich finansów.
fot. mat. prasowe
Kluczowe aplikacje m-commerce
oprac. : eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)