Kto klika w linki sponsorowane
2006-03-15 12:09
Przeczytaj także: Internauci krytyczni wobec reklamy w sieci
Popularność i powszechność linków sponsorowanych wynika m.in. z tego, że są one pozytywnie odbierane i przydatne dla użytkowników wyszukiwarek. Ponad 55 proc. ankietowanych ocenia strony, które otwierają się po kliknięciu na link sponsorowany jako przydatne (zawsze - 3,2 proc., często - 7,6 proc., czasami - 46,6 proc.).
"Cieszy fakt, że większość internautów raczej pozytywnie ocenia przydatność stron wyświetlanych po kliknięciu na link sponsorowany. To dobrze świadczy o tej formie reklamy" - mówi Artur Banach z NetSprint.pl. "Z kolei informacja, że dla niektórych użytkowników internetu strony te okazują się nieprzydatne, pokazuje, jak ważne jest właściwe dopasowanie słów kluczowych do rzeczywistej zawartości witryny" - dodaje Sylwia Szmalec z Gemius SA.
fot. mat. prasowe
Jak często strony, które otwierają się po kliknięciu na linki sponsorowane, ocenia Pan(i) jako przyd
Prezentacja wyników wyszukiwania - preferencje internautów i opinie klientów, luty 2006.N=1 622
oprac. : Joanna Kujawa / eGospodarka.pl