eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyNajczęściej cytowane media II 2006

Najczęściej cytowane media II 2006

2006-03-24 00:02

Najczęściej cytowane media II 2006

Najczęściej cytowane media © fot. mat. prasowe

PRZEJDŹ DO GALERII ZDJĘĆ (2)

Lutowe zestawienie najbardziej opiniotwórczych mediów przyniosło zwycięstwo Gazety Wyborczej i pierwszą w 2006 r. zmianę na miejscu lidera. Na pierwszą lokatę wśród portali internetowych powrócił Onet.pl. Zaś do najbardziej opiniotwórczych stacji telewizyjnych należą TVN24, TVN i...TV Trwam.

Przeczytaj także: Najczęściej cytowane media I 2006

W lutym analizę przeprowadzono na podstawie 4915 przekazów mediowych (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1-28 lutego 2006 r. Dziennikarze odnosili się do wiadomości podawanych na łamach innych mediów 5900 razy (2567 razy w prasie, 2236 w telewizji i 1097 w radiu).

Najwięcej powołań dotyczyło Gazety Wyborczej (wyk. 1), na którą powoływano się 1357 razy. W ten sposób Wyborcza wyprzedziła Rezczpospolitą różnicą 310 publikacji. Na trzeciej pozycji pozostaje Życie Warszawy (433). Natomiast na czwartej lokacie nastąpiła kolejna zmiana - w lutym znalazł się na niej Puls Biznesu ze 194 materiałami. Na piąte miejsce awansował Fakt.

W rankingu mediów najczęściej cytowanych poza przeglądami prasy również zwyciężyła Gazeta Wyborcza.

fot. mat. prasowe

Najczęściej cytowane media

Najczęściej cytowane media


Wśród stacji radiowych prowadzi Radio ZET, które było powoływane najczęściej w kontekście polityki polskiej i spraw sądowych. Drugie miejsce wśród radiostacji zajął Program 3 Polskiego Radia. Liderem wśród stacji telewizyjnych pozostał TVN24, wiceliderem - TVN. Trzecie miejsce wśród stacji telewizyjnych należy do TV Trwam.

 

1 2

następna

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: