Powstaje Atut Ruczaj
2017-05-15 10:26
Atut Ruczaj - wizualizacja © fot. mat. prasowe
Na terenie krakowskiej dzielnicy Ruczaj powstaje nowe centrum handlowe typu convenience. Prace przy Atut Ruczaj już ruszyły i potrwają do II połowy nadchodzącego roku. Na powierzchni 6,8 tys. mkw. pojawią się m.in. marki spożywcze, modowe i farmaceutyczne.
Przeczytaj także: Krakowski Złocień z nowym centrum handlowym
Atut Ruczaj to realizacja KG Group. Obiekt powstaje przede wszystkim z myślą o tych klientach, którym zależy na szybkich zakupach. Inwestycja usytuowana jest przy ul. Bunscha na krakowskim Ruczaju.- Krakowski Ruczaj rozrasta się już od minimum dwóch dekad. Każdego roku przybywa tam inwestycji mieszkaniowych, a więc również mieszkańców i zarazem potencjalnych konsumentów, którzy potrzebują miejsc, w których mogliby zaspokajać swoje codzienne potrzeby zakupowe. Z tego punktu widzenia lokalizacja obiektu przy ul. Bunsha, w sąsiedztwie Osiedla Europejskiego jest bardzo dobrym rozwiązaniem - mówi Krzysztof Gaczorek, Prezes KG Group.
Dogodne usytuowanie łączy się z pokaźnym catchmentem obiektu. W bezpośrednim zasięgu pieszym centrum Atut Ruczaj znajduje się 30 tys. osób, natomiast do 10 min jazdy samochodem - przeszło pięć razy więcej – aż 150 tys. potencjalnych klientów.
- Klientami centrum Atut będą nie tylko mieszkańcy Ruczaju. W pobliżu lokalizacji, którą wybraliśmy pod inwestycję, usytuowanych jest kilka obszarów zabudowań jednorodzinnych tj. Pychowice, Mochaniec, Skotniki czy Kobierzyn. Ponadto w pobliżu centrum umiejscowiony jest Kampus Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Krakowski Park Technologiczny, dzięki którym liczymy na dodatkowych klientów - studentów, pracowników naukowych, czy pracowników korporacji. Co więcej, wspomniane instytucje czy firmy przyciągają do dzielnicy nowych mieszkańców, zarówno stałych, jak i studentów przebywających w mieście w roku akademickim - dodaje K. Gaczorek.
W dzielnicy Ruczaj zaplanowanych lub już prowadzonych jest szereg inwestycji mieszkaniowych, dzięki którym rejon jeszcze bardziej się powiększy.
- Inwestycje mieszkaniowe na Ruczaju sprawią, że wzrośnie poziom zagęszczenia ludności w dzielnicy, przez co catchment centrum Atut jeszcze bardziej się powiększy w przyszłości. Jesteśmy przekonani, że obiekt będzie bardzo atrakcyjną lokalizacją zakupową dla klientów, tym bardziej, że to jedyne tego typu centrum handlowe w promieniu kilku kilometrów - komentuje K. Gaczorek.
Na 6,8 tys. mkw. powierzchni najmu Atut Ruczaj zlokalizowanych będzie ok. 25 lokali handlowo-usługowych, a na parkingu znajdującym się przed obiektem znajdzie się miejsce na około 160 pojazdów. Wśród najemców obiektu znajdą się m.in. europejska sieć sklepów spożywczych Lidl, Pepco – sieć dyskontów oferująca odzież damską, męską i dziecięcą oraz asortyment wyposażenia i dekoracji domu, Apteka Ziko, a także popularna sieć krakowskich cukiernio-piekarni Buczek. Tenant mix obiektu uzupełni elektromarket oraz sklepy modowe. Za komercjalizację obiektu odpowiada The Blue Ocean Investment Group (BOIG).
fot. mat. prasowe
Atut Ruczaj - wizualizacja
Dodatkową zaletą inwestycji jest format typu strip mall. Dzięki niemu wejście do sklepów znajdzie się prosto z poziomu parkingu, co dodatkowo usprawni robienie zakupów. Otwarcie centrum zaplanowane jest na II połowę 2018 roku.
Pięć obiektów pod wspólną nazwą Atut działa już w Sosnowcu, Łodzi, Jaworzu, Węgrzcach k/Krakowa i Pruszkowie. Planowane są także kolejne inwestycje na terenie Krakowa: Atut Grażyny, Atut Ruczaj, Atut Złocień, Atut Bielany, oraz Suchej Beskidzkiej. Zaletą wszystkich obiektów jest lokalizacja – centra handlowe Atut powstają na terenie gęsto zaludnionych osiedli, w zamożnych strefach czy przy głównych szlakach komunikacyjnych miast. Format każdego obiektu dostosowany jest do potrzeb zakupowych okolicznych mieszkańców.
Przeczytaj także:
Blisko 1,2 mln mkw. nowej powierzchni handlowej do końca 2026 roku
oprac. : eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)