Reklama wideo z piwem w roli głównej
2017-07-05 10:31
Piwo © nioloxs - Fotolia.com
Przeczytaj także: Która reklama wideo przykuwa uwagę?
Wraz z bardzo powolnym, ale jednak wzrostem temperatury za oknem, tempa nabierają kampanie reklamowe, za którymi stoją producenci napojów. Z danych gemiusAdReal wynika, że w maju bieżącego roku spoty tej branży zobaczyło 15,7 mln widzów, a więc aż 57,3 proc. polskich internautów.Piwo z połową wyświetleń całej branży
Reklama wideo online stoi piwem. Spoty promujące napój z pianką odnotowały 81,5 mln odtworzeń, a więc niemal połowę wyświetleń wszystkich filmów reklamowych poświęconych napojom. Liczną widownie zgromadziły również napoje słodzone typu soft drink, których kreacje oglądane były na 10 mln komputerów, które wygenerowały 36,5 mln odsłon. Na ostatnim miejscu podium znalazły się z kolei napoje energetyzujące z 5,9 mln oglądających i 15,9 mln odsłon. I to właśnie spoty produktu z tej grupy dotarły do największej liczby odbiorców w rankingu marek. Reklamy wideo online Tiger Energy Drink oglądało 4,3 mln osób, czyli co szósty polski internauta używający komputera lub laptopa.
Napoje kuszą na Facebooku
Producenci napojów dotarli do największej liczby potencjalnych klientów dzięki spotom na stronie Facebook.com - oglądało je tam 5,8 mln osób. Podobną widownię miały reklamy wideo w serwisie Youtube.com, gdzie wyświetliły się 5,6 mln internautów. Na trzecim miejscu pod względem liczby oglądających znalazły się serwisy grupy Onet - RASP, w których kreacje zachęcające do ugaszenia pragnienia oglądało 4,2 mln osób.
fot. mat. prasowe
Napoje i alkohole w reklamie wideo online
Informacje o badaniu
Firma Gemius poddała analizie dane z maja 2017 roku zebrane wśród polskich internautów w wieku 7-75 lat korzystających z komputerów stacjonarnych i laptopów.
oprac. : eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)