Jak i kogo angażują celebryci?
2017-08-02 10:00
Celebryci © ASjack - Fotolia
Przeczytaj także: Trwa sezon "nie mam się w co ubrać". Co na to media społecznościowe?
Najbardziej centralna społeczność – angażująca najwięcej różnorodnych osób – to sportowcy, którzy jednoczą pod tym względem polskiego Facebooka – przede wszystkim Anna Lewandowska i Adam Małysz.Celebryci i liderzy opinii skupiają wokół 6 różnych społeczności, wśród których wymienić należy:
- piosenkarki,
- Youtube’rów,
- fashion,
- game’rów,
- kulturystów, polityków i dziennikarzy z prawicy,
- dziennikarzy, polityków liberalnych, lekarzy, komików.
Influencerami i liderami opinii, którzy docierają do największej liczby innych influencerów to Piotr Izak Skowyrski, Anna Lewandowska i Gimper.
fot. mat. prasowe
Sieć interakcji na głównych fanpage największych celebrytów na Facebooku
Społeczności skupione wokół liderów opinii jednej opcji politycznej raczej nie są aktywne na fanpage osób z drugiego obozu (to naturalne dla dyskusji politycznych w internecie). Zwraca uwagę, że dla prawicy centralni liderzy opinii i celebryci to kulturyści i trenerzy sportowi, a dla lewicy – dziennikarze, komicy i lekarze.
fot. mat. prasowe
Zasięg interakcji z fanpage innych celebrytów
Albert Hupa
oprac. : eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)