Jak i kogo angażują celebryci?
2017-08-02 10:00
Przeczytaj także: Trwa sezon "nie mam się w co ubrać". Co na to media społecznościowe?
Najbardziej centralna społeczność – angażująca najwięcej różnorodnych osób – to sportowcy, którzy jednoczą pod tym względem polskiego Facebooka – przede wszystkim Anna Lewandowska i Adam Małysz.Celebryci i liderzy opinii skupiają wokół 6 różnych społeczności, wśród których wymienić należy:
- piosenkarki,
- Youtube’rów,
- fashion,
- game’rów,
- kulturystów, polityków i dziennikarzy z prawicy,
- dziennikarzy, polityków liberalnych, lekarzy, komików.
Influencerami i liderami opinii, którzy docierają do największej liczby innych influencerów to Piotr Izak Skowyrski, Anna Lewandowska i Gimper.
fot. mat. prasowe
Sieć interakcji na głównych fanpage największych celebrytów na Facebooku
Największą siłę przebicia na Facebooku mają sportowcy
Społeczności skupione wokół liderów opinii jednej opcji politycznej raczej nie są aktywne na fanpage osób z drugiego obozu (to naturalne dla dyskusji politycznych w internecie). Zwraca uwagę, że dla prawicy centralni liderzy opinii i celebryci to kulturyści i trenerzy sportowi, a dla lewicy – dziennikarze, komicy i lekarze.
fot. mat. prasowe
Zasięg interakcji z fanpage innych celebrytów
Influencerami, którym udaje się dotrzeć do największej liczby innych influencerów są Piotr Izak Skowyrski oraz Anna Lewandowska
Albert Hupa

oprac. : eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)