Reklama internetowa w branży farmaceutycznej
2006-04-11 14:17
Przeczytaj także: Firmy farmaceutyczne - wyzwania 2018
A teraz polska rzeczywistość i kilka naprawdę gorzkich słów. Zachęcony przekonującą argumentacją pani Goździkowej odwiedziłem serwis internetowym . Na jego tle nawet wspomniany wyżej projekt firmy Optos wyróżnia się zdecydowanie in plus. Sekwencje video owszem są - jednak o zgrozo, do pobrania w formacie zip. Szata graficzna odbiega od jakichkolwiek standardów poprawnych serwisów produktowych. Najbardziej zaskakują jednak wykorzystane fotografie. Pokaźny stosik pigułek różnych kolorów i wielkości na męskiej dłoni wygląda co najmniej dwuznacznie.
fot. mat. prasowe
A przecież serwis internetowy Etopiryny mógłby stać się genialnym przedłużeniem reklamy telewizyjnej. Dlaczego nikt nie pomyślał o stworzeniu kreatywnej strony wykorzystującej sekwencje video i skupionej wokół postaci samej Goździkowej? Rezultaty z pewnością okazałyby się interesujące.
PODSUMOWANIE
Gwoli sprostowania - nie czepiamy się samej Goździkowej. Po prostu zastanawialiśmy się, jak mogłaby wyglądać strona promowanego przez nią farmaceutyku. Prawdą jest, że wśród serwisów internetowych polskich firm farmaceutycznych ze świecą szukać można realizacji choć po części nawiązujących do światowych standardów. Tymczasem wykorzystanie technologii video jest w stanie dodać Państwa projektowi zupełnie nowej dynamiki. Możliwości techniczne są. Być może w działach marketingu firm farmaceutycznych po prostu brakuje świadomości na temat korzyści, jakie niesie ze sobą wzrost inwestycji na kreatywną reklamę w Internecie. Ale to już zupełnie inny temat...
![Dokąd zmierza rynek farmaceutyczny? [© alexkich - Fotolia.com] Dokąd zmierza rynek farmaceutyczny?](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/branza-farmaceutyczna/Dokad-zmierza-rynek-farmaceutyczny-200717-150x100crop.jpg)
oprac. : A. Lubaś, D. Szczepaniak / OPCOM.pl