Metropoint Office - Asbud buduje biura na własność
2017-09-25 10:35
Metropoint Office - patio © fot. mat. prasowe
Wola, ulica Grzybowska 85 C. Serce warszawskiego City. To właśnie pod tym adresem powstaje Metropoint Office, czyli najnowsza inwestycja biurowa Grupy Asbud. Projekt dość nietypowy, ponieważ deweloper oferuje biura na własność.
Przeczytaj także: Biurowiec Postępu 14 już z pozwoleniem na użytkowanie
Dziesięciopiętrowy biurowiec, którego całkowita powierzchnia sięgać będzie 8 817 m kw., wzniesie się na działce usytuowanej przy ulicy Grzybowskiej 85 C, a więc w obrębie tzw. City Centre West, położonego zaledwie 1 km od Centralnego Obszaru Biznesowego (CBD). Projekt obiektu powstał w warszawskiej pracowni FS & P Arcus, która znana jest z takich realizacji jak np. Karolkowa Business Park czy West Station.Metropoint Office zaoferuje powierzchnie biurowe o powierzchni od 360 do 1 050 m kw. i wysokości 2,85 m, wyposażone w najnowsze rozwiązania infrastruktury biurowej klasy A, w tym w klimatyzację, kontrolę wilgotności powietrza, podwieszane sufity, system podnoszonych podłóg, podwójne szyby niskoemisyjne czy podwójne zasilanie. Wygodę użytkowania zapewniać ma również możliwość dowolnej aranżacji wnętrz oraz otwierane okna i cztery szybkobieżne windy. Praktycznym rozwiązaniem będzie także dostępne całą dobę lobby, które będzie pełniło nie tylko funkcję recepcyjną, ale również wypoczynkową.
W Metropoint Office przewidziano ponadto cztery lokale usługowe (jeden przeznaczony pod restaurację) oraz kawiarnię z ogródkiem.
- Metropoint Office będzie kameralną przestrzenią położoną w aktualnie najatrakcyjniejszej strefie biurowej stolicy. Nasz projekt to połączenie energii dynamicznie rozwijającego się nowego warszawskiego city, przesuwającego się aktualne na zachód, z fragmentem prawdziwego miasta, które nie wyludnia się po godzinie 17.00 - podkreśla Raied Tanous, Dyrektor Zarządzający Grupy Asbud.
Każdy, kto kupi lokal w Metropoint Office, nabędzie również - bez dodatkowych opłat - udział w części wspólnej i prawo użytkowania działki. Komfort i prawidłowe funkcjonowanie budynku zapewni obsługa ze strony profesjonalnej firmy zarządzającej. Każdy z lokali będzie posiadał osobną księgę wieczystą. Biuro w Metropoint Office można też potraktować jako inwestycję i kupić je pod wynajem.
fot. mat. prasowe
Metropoint Office - budynek
Warte podkreślenia jest bardzo dobre skomunikowanie Metropoint Office z resztą miasta - stacja metra Rondo Daszyńskiego znajduje się w zasięgu dwuminutowego spaceru. Dla kierowców przewidziano natomiast trzypoziomowy garaż (po 37 stanowisk na każdej kondygnacji), a dla dojeżdżających rowerem - zadaszone parkingi na wewnętrznym terenie oraz szatnię. Dodatkowym bonusem dla aktywnych może być pobliska stacja rowerów miejskich Veturilo i rozwijająca się infrastruktura rowerowa.
Oddanie Metropoint Office do użytku planowane jest na połowę 2019 roku.
- Priorytetem jest dla nas komfort pracy i wygoda nabywców. Dlatego oferujemy im pomoc w projektowaniu i wykonawstwie wnętrz - tak, by były jak najbardziej dopasowane do ich indywidualnych potrzeb. Nasz projekt kierujemy do firm, które cenią sobie stabilność, dbają o wysoki standard i indywidualny charakter wystroju wnętrz, jak np. kancelarie prawne, ambasady, biura coworkingowe itp. - dodaje Raied Tanous.
Przeczytaj także:
Rynek biurowy w Warszawie I kw. 2024: w budowie 230 tys. mkw.
oprac. : eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)