Czy można jeszcze taniej?
2003-03-31 11:35
Sieć Reklamowa ESCAR, po 3 miesiącach funkcjonowania dzięki bardzo niskim cenom spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem Reklamodawców. Zainteresowanie to przełożyło się na bardzo szybki rozwój sieci oraz zrzeszonych w niej serwisów.
Przeczytaj także: Jest standard badań profili internautów
W omawianym okresie zakładano rozwój sieci do około 50.000 odsłon bannera 468x60 dziennie, osiągnięto ponad 400% zakładanej normy.25 marca sieć ESCAR doczekała się wielu zmian. Sieć dostępna jest pod nowym adresem escar.pl. Wraz ze zmianą adresu, zarówno sam serwis jak i oferta bardzo się urozmaiciły.
Uruchomiono kilka nowych sposobów targetowania reklamy, oprócz już istniejących są to:
- limity odsłon w ciągu dnia
- emisja bannera co x sekund
- jeden internauta może zobaczyć x odsłon
- emisja według dnia tygodnia (poniedziałki, wtorki itp.)
- emisja według godziny
- emisja według daty
- emisja według domeny
- emisja według języka
- emisja według kraju
- emisja według przeglądarki
- emisja według systemu operacyjnego
Zmianie uległy warunki na jakich serwisy internetowe współpracują z siecią. Zainstalowane zostało także nowe, specjalnie stworzone na potrzeby systemu oprogramowanie statystyczne, które służy do zarządzania kampaniami reklamowymi oraz do generowania raportów.
Przeczytaj także:
BizOn media: reklama tylko dla biznesu
oprac. : Sylwester Kozak / e-biznes.pl
Więcej na ten temat:
sieci reklamowe