Wyniki Megapanel II 2006
2006-04-25 13:19
© fot. mat. prasowe
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius S.A., współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za luty 2006 roku.
Przeczytaj także: Wyniki Megapanel IX 2005
Tym razem witryną o największym zasięgu było Google. Okazało się, że zasięg tej strony wynosi obecnie 79,64%, a zaraz za nią jest Onet.pl (76,68%). Trzecie miejsce uzyskała ponownie Wirtualna Polska z 68,68%-owym zasięgiem. W pierwszej piątce uplasowały się także INTERIA.PL oraz Allegro.pl (odpowiednio 54,77% i 51.84%).Pod względem liczby odsłon Allegro przegoniło Onet.pl, choć nadal Onet ma większą liczbę użytkowników. Tutaj jednak prym wiedzie Google z 9 124 825 użytkownikami. W pierwszej czwórce znacznie odbiegającej od reszty pod względem liczby odsłon znajduje się jeszcze Wirtualna Polska.
fot. mat. prasowe
W rankingu komunikatorów wciąż prym wiedzie Gadu-Gadu o zasięgu 43,95, co daje ponad 5 mln użytkowników. Drugi jest Tlen (7,09%), trzeci Spik (0,84%). Gdy przyjrzeć się miesięcznej liczbie odsłon, Gadu-Gadu również jest najlepsze. Charakteryzowało je w tym czasie prawie 372 mln odsłon (ze średnim czasem 5:56:35). Liczba odsłon dla Tlenu to 28 mln 3:45:42), zaś dla Spik zaledwie 3,4 mln za to z najdłuższym czasem 11:46:27.
Przeczytaj także:
Wyniki Megapanel IV 2010
oprac. : Joanna Kujawa / eGospodarka.pl