eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyWyniki Megapanel II 2006

Wyniki Megapanel II 2006

2006-04-25 13:19

Wyniki Megapanel II 2006

© fot. mat. prasowe

Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius S.A., współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za luty 2006 roku.

Przeczytaj także: Wyniki Megapanel IX 2005

Tym razem witryną o największym zasięgu było Google. Okazało się, że zasięg tej strony wynosi obecnie 79,64%, a zaraz za nią jest Onet.pl (76,68%). Trzecie miejsce uzyskała ponownie Wirtualna Polska z 68,68%-owym zasięgiem. W pierwszej piątce uplasowały się także INTERIA.PL oraz Allegro.pl (odpowiednio 54,77% i 51.84%).

Pod względem liczby odsłon Allegro przegoniło Onet.pl, choć nadal Onet ma większą liczbę użytkowników. Tutaj jednak prym wiedzie Google z 9 124 825 użytkownikami. W pierwszej czwórce znacznie odbiegającej od reszty pod względem liczby odsłon znajduje się jeszcze Wirtualna Polska.

fot. mat. prasowe



W rankingu komunikatorów wciąż prym wiedzie Gadu-Gadu o zasięgu 43,95, co daje ponad 5 mln użytkowników. Drugi jest Tlen (7,09%), trzeci Spik (0,84%). Gdy przyjrzeć się miesięcznej liczbie odsłon, Gadu-Gadu również jest najlepsze. Charakteryzowało je w tym czasie prawie 372 mln odsłon (ze średnim czasem 5:56:35). Liczba odsłon dla Tlenu to 28 mln 3:45:42), zaś dla Spik zaledwie 3,4 mln za to z najdłuższym czasem 11:46:27.

Przeczytaj także: Wyniki Megapanel IV 2010 Wyniki Megapanel IV 2010

oprac. : Joanna Kujawa / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: