ABIT: nowy sposób reklamacji
2003-04-01 01:53
Dział serwisu AB poinformował, że z dniem 1 kwietnia br. zostaje wprowadzona nowa procedura umożliwiająca reklamowanie płyt głównych i kart graficznych marki ABIT bezpośrednio w autoryzowanym serwisie tej firmy NMC-PE, bez konieczności zgłaszania tych produktów w AB. Takie rozwiązanie pozwoli na maksymalne skrócenie czasu realizacji reklamacji.
Przeczytaj także: Laserówki z prezentami
Dodatkowo, pod tym samym adresem punktu wsparcia technicznego ABIT, klienci mogą kierować wszystkie pytania dotyczące użytkowania sprzętu, jak również zgłaszać swoje spostrzeżenia na temat jakości świadczonych usług.Aby zgłosić towar do serwisu NMC-PE należy przesłać następujące informacje:
- model płyty
- numer seryjny płyty
- numer faktury zakupu
- możliwie jak najdokładniejszy opis usterki
pod adresem:
ABIT RMA POLAND
rma@abit-poland.com
tel. (022) 863 77 04
Po przesłaniu powyższych informacji, w ciągu 1 godziny nadany zostanie numer RMA, który należy umieścić w widocznym miejscu na przesyłce i wysłać ją pod adresem serwisu:
NMC-PE Polska Sp. z o.o.
ul. Wąwozowa 15
75-339 Koszalin
tel. (094) 347 01 05
O wyborze i sposobie realizacji reklamacji decyduje klient, co w praktyce oznacza, że może on reklamować sprzęt zarówno za pośrednictwem AB, jak i bezpośrednio w NMC-PE.
Przeczytaj także:
Reklamacja konsumencka. Przedsiębiorco, masz 14 dni na odpowiedź
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl