Rusza platforma Gadzety.biz
2006-04-30 00:03
Nowy serwis Gadzety.biz ma wspomagać firmy w poszukiwaniu najlepszych ofert na dostawę artykułów reklamowych.
Przeczytaj także: Odnowione serwisy Reserved i Cropptown
Firmy poszukujące artykułów reklamowych będą mogły w jednym miejscu zapoznać się z ofertą wielu dostawców, najnowszymi tendencjami wśród gadżetów reklamowych, a także zadać konkretne zapytania ofertowe. Zostaną one umieszczone na stronach serwisu oraz rozesłane do zapisanych w bazie dostawców gadżetów. Po analizie otrzymanych odpowiedzi poszukujący gadżetów reklamowych będzie mógł wybrać oferty najlepiej spełniające jego oczekiwania (np. co do ceny, jakości, terminu wykonania usługi itp.) i indywidualnie skontaktować się z wybranym dostawcą celem dalszych szczegółowych negocjacji.Na stronach platformy Gadzety.biz internauci znajdą również dział "Informacje z branży" - zestaw wiadomości o rynku gadżetów reklamowych, najnowszych trendach i ciekawostkach z kraju i ze świata oraz "Nowości i promocje" - dział informujący o nowych gadżetach wchodzących na rynek oraz interesujących promocjach stosowanych przez dystrybutorów. Całości dopełnia katalog firm i produktów w którym prosto i szybko można wyszukać informacje na temat dystrybutorów gadżetów reklamowych oraz zapoznać się z ich ofertą.
Platforma skierowana jest zarówno do małych firm, poszukujących regionalnych dostawców niewielkich partii tradycyjnych gadżetów jak i agencji reklamowych czy działów marketingu dużych firm, szukających nietypowych, nowatorskich artykułów reklamowych do konkretnych kampanii.
Przeczytaj także:
Polski internet w IV kwartale 2024 r.
![Polski internet w IV kwartale 2024 r. [© Freepik] Polski internet w IV kwartale 2024 r.](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/polski-internet/Polski-internet-w-IV-kwartale-2024-r-264516-150x100crop.jpg)
oprac. : Joanna Kujawa / eGospodarka.pl