Assistance domowy ma potencjał
2018-04-24 09:45
Assistance domowy © Andrey Popov - Fotolia.com
Przeczytaj także: Domowe ubezpieczenie assistance to nie tylko hydraulik
Rośnie świadomość ubezpieczeniowa Polaków, czego dowodem mogą być chociażby dane odnośnie korzystania z usług assistance domowego.- Wykorzystywanie tego rodzaju ubezpieczenia jest coraz bardziej powszechne. Na przestrzeni ostatnich czterech lat liczba osób, które z niego skorzystały wzrosła aż o 1/3. Z naszych danych wynika, że w 2017 roku 21 proc. osób podczas awarii w domu sięgnęło po pomoc fachowca, którego ma w ramach pakietu assistance dołączonego do produktu ubezpieczeniowego czy bankowego - mówi Piotr Ruszowski, dyrektor sprzedaży i marketingu w Mondial Assistance.
Najczęstsze awarie sprzętu RTV i AGD
Wśród posiadaczy assistance domowego największą popularnością cieszą się usługi w zakresie naprawy awarii sprzętu AGD, komputerowego oraz radiowo-telewizyjnego. Usterki usuwane są na miejscu lub w serwisie. Co istotne, asystor oferuje transport sprzętu z domu klienta do serwisu i z powrotem.
fot. Andrey Popov - Fotolia.com
Assistance domowy
- W 2017 roku najwięcej osób dzwoniących do naszego Centrum Operacyjnego potrzebowało pomocy w związku z awarią RTV/AGD (69 proc. zgłoszeń), zalaniem (22 proc.) oraz awarią komputera (5 proc.). W razie potrzeby, np. wystąpienia pożaru w ramach usług assistance domowego można liczyć również na zabezpieczenie mieszkania i mienia, jego transport oraz tymczasowe zakwaterowanie – dodaje Piotr Ruszowski.
Kompleksowe pakiety
Assistence domowy to dziś cały szereg usług, a oferta jest ciągle poszerzana. W jego ramach proponowana jest również pomoc ekipy sprzątającej po awarii lub szkodzie, a także tzw. usługi concierge, dzięki którym można zamówić np. stolik w restauracji czy bilety do teatru.
- Assistance domowy to także pomoc w sytuacji kryzysowej w organizacji codziennych czynnościach takich jak organizacja opieki nad dziećmi, organizacja opieki nad osobami po hospitalizacji, starszymi i niesamodzielnymi, a także zwierzętami domowymi – mówi Piotr Ruszowski.
Pakiety assistance domowego tworzone są w odpowiedzi na zapotrzebowanie klientów, którzy w momencie awarii lub nieszczęśliwego wypadku w domu oczekują wsparcia, takiego jak pokrycie kosztów oraz umówienie interwencji różnych specjalistów, np. hydraulika, elektryka, ślusarza w trybie assistance, czyli 7 dni w tygodniu, przez całą dobę.
Informacje o badaniu
Badanie zostało zrealizowane na zlecenie Mondial Assistance przez Ipsos Polska w dniach 9.01. – 11.02.2018 roku. Metoda realizacji badania to wywiady ilościowe przeprowadzone techniką CATI. Uwzględniono ogólnopolską próbę miejską reprezentatywną ze względu na płeć, wiek i wielkość miejscowości (N = 1700). Badanie zrealizowano siódmy raz z rzędu według tych samych parametrów badawczych, będące źródłem wiedzy na temat trendów i tendencji dla usług assistance na rynku finansowym.
oprac. : eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)