Dell idzie w detal
2006-05-24 11:57
Jeden z największych producentów komputerów, firma Dell postanowiła zmienić swoją dotychczasową politykę i rozpocząć również bezpośrednią sprzedaż swoich produktów poprzez własne sklepy. Plany koncernu zakładają otwarcie dwóch punktów handlowych w amerykańskich miastach Dallas oraz Nowy Jork.
Przeczytaj także: Mniej komputerów we wrześniu
Dotychczas przedstawiciele firmy twierdzili, że jakiekolwiek operacje detaliczne przyniosą straty, jednakże ostatnie sukcesy koncernu Apple, który otworzył 24-godzinny sklep w Nowym Jorku, przekonały decydentów z Della o zmianie polityki.Rzecznik Della zapowiedział, że w sklepach firmowych nadal dostępne będą zestawy przeznaczone dla konkretnych klientów, jednak wymagający użytkownicy będą mieli możliwość dopasowania konfiguracji.
Przeczytaj także:
HP wyprzedza Della
![HP wyprzedza Della [© Scanrail - Fotolia.com] HP wyprzedza Della](https://s3.egospodarka.pl/grafika/HP/HP-wyprzedza-Della-apURW9.jpg)
oprac. : 4Press