Najczęściej cytowane media XII 2018
2019-01-15 11:51
Media © sebra - Fotolia.com
Przeczytaj także: Najczęściej cytowane media XI 2018
Wirtualna Polska pierwszą pozycję zawdzięcza m.in. szerokiemu oddźwiękowi w mediach wywiadu z Prezydentem RP Andrzejem Dudą oraz doniesieniom dotyczącym podwyżek cen energii i zaangażowaniu o. Rydzyka w stworzenie własnej partii politycznej.Prasa
W grudniu 2018 roku najczęściej cytowanym tytułem prasowym była "Rzeczpospolita". Na miejscu drugim jest "Gazeta Wyborcza", a na trzecim „Super Express”.
Wśród najczęściej cytowanych tygodników grudnia liderem został „Newsweek”. Na drugim miejscu tygodnik „Sieci”,a „Wprost” zajmuje trzecie miejsce.
Wśród najczęściej cytowanych miesięczników liderem został „Forbes”. „Press” spada na miejsce drugie, a na pozycji trzeciej uplasował się „Playboy”.
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze media
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
Tygodniki
fot. mat. prasowe
Miesięczniki
Telewizja
Wśród stacji telewizyjnych w grudniu 2018 liderem ponownie została TVN24. Kolejne miejsca na podium to TVN i Polsat News.
fot. mat. prasowe
Telewizja
Radio
RMF FM zostało liderem cytowalności wśród stacji radiowych, wyprzedzając Radio ZET oraz PR3.
fot. mat. prasowe
Portale internetowe
W grudniu na pierwszym miejscu najpopularniejszych portali internetowych Wirtualna Polska. Onet.pl spada na miejsce drugie. Trzecie miejsce zajmuje gazeta.pl.
fot. mat. prasowe
Portale internetowe
Media ekonomiczne
Wśród mediów ekonomicznych liderem grudnia został ponownie "Dziennik Gazeta Prawna". Na kolejnych miejscach uplasowały się „Puls Biznesu” oraz Bankier.pl.
fot. mat. prasowe
Media ekonomiczne
Media regionalne
Wśród mediów regionalnych na pierwszym miejscu w grudniu znalazło się Radio Kraków. Na drugim miejscu uplasował się Dziennik Zachodni, a na trzecim Gazeta Krakowska.
fot. mat. prasowe
Media regionalne
Badanie przeprowadzono na podstawie 30 024 przekazów z mediów (materiałów prasowych, publikacji w portalach internetowych oraz programów radiowych i telewizyjnych) z okresu od 1 do 31 grudnia 2018 roku. Dziennikarze odnosili się do wiadomości z łamów innych mediów 30 565 razy (24 734 w portalach internetowych, 3 267 w prasie, 1 965 w telewizji i 599 w radio).
oprac. : eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)