Orange rozszerza ofertę
2006-06-12 00:04
Przeczytaj także: Telewizja mobilna wejdzie w nową erę
Rywale Orange szukają możliwości fuzji i przejęć jako sposobów na poszerzanie swoich ofert. W ubiegłym miesiącu NTL zgodził się kupić Virgin Mobile za prawie 1 miliard funtów, dążąc do wykorzystywania marki do swoich wszystkich działań. W ten sposób chce zostać pierwszą brytyjską firma dostarczającą ofertę złożoną z telewizji kablowej, dostępu do Internetu, stałej linii telefonicznej i usług telefonii komórkowej.
Ale France Telecom stwierdził, że zdecydował się zgłębiać taką strategię dwa lata temu. Zdecydował się wprowadzić na rynek ofertę typu "quadruple play" pod marką Orange, ponieważ ta nazwa jest rozpoznawana jako najmocniejsza z marek France Telecom w 23 krajach, w których działa firma.
"Zajmujemy się biznesem komunikacyjnym, nie tylko komunikacją komórkową, ale wszystkimi potrzebami komunikacyjnymi naszych klientów: czy to dźwiękiem, informacją czy rozrywką" dodał Sanjiv Ahuja.
Żeby osiągnąć ten cel, firma wprowadzi na rynek wersję próbną telefonu w ciągu kolejnych kilku tygodni, powiedział.
Zgodnie z planami, klienci będą mieli jeden telefon, który będzie mógł być wykorzystywany do rozmów przez Internet, rozmów stacjonarnych i usług mobilnych.
BT prowadzi usługę zwaną BT Fusion, która umożliwia ludziom przełączanie się między sieciami mobilnymi i liniami stacjonarnymi przy użyciu jednego telefonu.
1 2
oprac. : Marta Kamińska / eGospodarka.pl