Planowanie reklam w Google AdWords
2006-06-21 00:05
Przeczytaj także: Remarketing - jak skutecznie podążać za klientem
Skorzystać z niej mogą wszyscy reklamodawcy Google AdWords - mali i wielcy, lokalni i ogólnokrajowi, nowi i doświadczeni.Małe firmy i lokalni reklamodawcy mogą teraz tak zaplanować swoje reklamy, aby wyświetlały się wyłącznie w godzinach ich pracy.
Reklamodawcy, którzy chcą uchwycić oraz wykorzystać dzienne i tygodniowe cykle zachowań kupujących, mogą optymalizować swoje kampanie w czasie rzeczywistym. Przykładowo, sklep internetowy może wyemitować dodatkowe reklamy w porze lunchu, ponieważ w tym czasie konsumenci kupują więcej niż przeciętnie.
Google udostępnia tę funkcję na prośbę reklamodawców i agencji, oczekujących większej kontroli w zarządzaniu kampanią. Jest ona częścią obecnego interfejsu do zarządzania kampaniami Google AdWords i skorzystać z niej mogą wszyscy reklamodawcy na całym świecie.
![Program Print Ads od Google [© stoupa - Fotolia.com] Program Print Ads od Google](https://s3.egospodarka.pl/grafika/Google/Program-Print-Ads-od-Google-MBuPgy.jpg)
oprac. : Joanna Kujawa / eGospodarka.pl