TikTok wprowadza nowe formaty reklam
2019-06-25 09:45
Nowe formaty reklam na TikToku © fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Branded content - reklama bez reklamy?
Marketerzy dostali do ręki potężne narzędzia do kreowania wizerunku i angażowania fanów. Dzięki współpracy z wydawcą aplikacji poznaliśmy szczegóły formatów i wiemy dokładnie, w jaki sposób będą działać i jak będą mierzone ich wyniki. W kampaniach marketingowych można już wykorzystać nowe rozwiązania, które wzmocnią ich efekty - mówi Alicja Stefaniak, Group Account Director w agencji GetHero.
Wcześniejsze doniesienia doczekały się swojego potwierdzenia - na TikToku pojawiły się cztery nowe formaty reklam. Mowa tu o Brand Takeover, In-Feed Video, Hashtag Challenge i Branded Effects. Jak wynika z informacji pozyskanych przez GetHero narzędzia te mają umożliwić markom mierzenie liczby kliknięć, reakcji czy udostępnień. Marketerzy zyskają również źródło wiedzy na temat wzrostów i spadków zainteresowania pośród fanów.
Jedną z najbardziej interesujących propozycji jest Brand Takeover - format, którego używać będzie mógł tylko jeden reklamodawca dziennie, niejako przejmując TikToka - każdy z użytkowników po otworzeniu aplikacji będzie miał kontakt z reklamą danej marki w postaci 3-sekundowego statycznego zdjęcia albo 3-5 sekundowego gifa lub wideo. Dzięki temu można w łatwy sposób przekierować użytkownika na dowolny wewnętrzny profil lub zewnętrzny adres. Największe korzyści to stały eCPM - efektywny koszt pozyskania użytkownika oraz niski koszt zasięgu. W trakcie tego typu kampanii marketerzy uzyskują informacje o liczbie kliknięć, reakcjach i unikalnym zasięgu.
fot. mat. prasowe
Nowe formaty reklam na TikToku
Wprowadzanie nowych narzędzi przez Bytedance jest odpowiedzią na rosnące zainteresowanie marketerów platformą. Zgodnie z najnowszymi danymi TikTok ma w Polsce miesięcznie 2,1 miliona aktywnych użytkowników, a łączna ilość wyświetleń filmów każdego miesiąca przekracza już 6 miliardów.
oprac. : eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)