Wyniki Megapanel IV 2006
2006-06-27 00:02
© fot. mat. prasowe
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius S.A., współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za kwiecień 2006 roku.
Przeczytaj także: Wyniki Megapanel III 2006
fot. mat. prasowe
Pod względem liczby odsłon Allegro utrzymało swoją pozycję lidera, zaraz za nim uplasowały się Onet i Google. W dalszym ciągu ten ostatni wyprzedza konkurentów pod względem liczby użytkowników - ponad 10 milionów. W pierwszej czwórce znacznie odbiegającej od reszty pod względem liczby odsłon znajduje się nadal Wirtualna Polska.
fot. mat. prasowe
* W zestawieniu najpopularniejszych komunikatorów nie uwzględniono:
- komunikatora Windows Messenger, który instaluje się automatycznie wraz z systemem Windows i uruchamiając się automatycznie po starcie komputera w przeważającej części przypadków nie jest używany.
- komunikatora Stefan, który w kwietniu był dostępny jedynie w wersji testowej. Aplikacja będzie uwzględniana w rankingu komunikatorów począwszy od czerwcowych wyników badania Megapanel PBI/Gemius.
Liczebność próby: N=19 166. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC.
Przeczytaj także:
Wyniki Megapanel IV 2010
oprac. : Joanna Kujawa / eGospodarka.pl