Najczęściej cytowane media VIII 2019
2019-09-10 09:16
Najczęściej cytowane media VIII 2019 © svort - Fotolia.com
Przeczytaj także: Najczęściej cytowane media VII 2019
Według danych IMM w sierpniu na informacje Onet.pl powoływano się ponad 6,5 tys. razy. To o 2,4 tys. powołań więcej niż w poprzednim miesiącu. Sierpniowy wynik Onet.pl to m.in. pokłosie ujawnienia przez portal tzw. „afery hejterskiej” w Ministerstwie Sprawiedliwości.W rankingu głównym, wśród piętnastu najczęściej cytowanych w sierpniu redakcji, znalazło się pięć dzienników, cztery stacje telewizyjne, trzy stacje radiowe i trzy portale.
Prasa
W sierpniu 2019 roku najczęściej cytowanym tytułem prasowym była "Rzeczpospolita". "Gazeta Wyborcza" bez zmian na miejscu drugim. Na trzecim „Fakt”.
Wśród najczęściej cytowanych tygodników sierpnia zmiany na podium. Liderem zostaje „Wprost". „Newsweek" na miejscu drugim, a na trzecim "Viva". „Wspólnota” spada poza podium.
Zmiany na podium wśród najczęściej cytowanych miesięczników. Liderem wciąz jest „Forbes”, ale na miejscu drugim pojawia się "Press", a na trzecim - "Playboy".
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze media
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
Tygodniki
fot. mat. prasowe
Miesięczniki
Telewizja
Wśród stacji telewizyjnych w sierpniu 2019 liderem ponownie została TVN24. Kolejne miejsca na podium to Polsat News i TVP Info. TVN na miejscu czwartym.
fot. mat. prasowe
Telewizja
Radio
RMF FM ponownie zostało liderem cytowalności wśród stacji radiowych. Rozgłośnia wyprzedziła Radio ZET oraz TOK FM.
fot. mat. prasowe
Portale internetowe
Najczęściej cytowanym portalem internetowym został Onet.pl. Kolejną pozycję zajęła Wirtualna Polska oraz wpolityce.pl.
fot. mat. prasowe
Portale internetowe
Media ekonomiczne
Wśród mediów ekonomicznych liderem sierpnia został ponownie "Dziennik Gazeta Prawna". Na kolejnych miejscach uplasowały się „Puls Biznesu” oraz Forbes.
fot. mat. prasowe
Media ekonomiczne
Media regionalne
Wśród mediów regionalnych na pierwszym miejscu w sierpniu znalazł się „Dziennik Zachodni”, drugie miejsce należy do „Głosu Wielkopolskiego”, a trzecie do „Gazety Krakowskiej”.
fot. mat. prasowe
Media regionalne
Instytut Monitorowania Mediów prowadzi badanie nieprzerwanie od września 2003 r. W styczniu 2018 roku badanie zostało rozszerzone o analizę cytowań w portalach internetowych. Raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” dostarcza informacji na temat liczby cytatów z mediów ukazujących się w innych mediach, z wyłączeniem agencji informacyjnych i przedruków.
oprac. : eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)