Dealerzy samochodowi: więcej na reklamę online
2006-07-04 12:29
Dealerzy samochodowi przesuwają budżety reklamowe z form tradycyjnych na internetowe kampanie marketingowe.
Przeczytaj także: Reklama internetowa 2005 wg IAB
Jak podaje National Automobile Dealers Association (NADA), w 2005 roku statystyczny dealer przeznaczył 9 proc. budżetu reklamowego na tego typu promocję.Rok wcześniej udział ten wynosił 6,7 proc., a w 1995 r. wogóle nie korzystano z tej formy reklamy. W 2005 r. przeciętny dealer samochodowy wydał około 36 tys. dolarów na reklamę internetową, natomiast wśród większych dealerów, sprzedających rocznie ponad 750 nowych pojazdów, suma ta wyniosła średnio 69 tys. dolarów.
Przeczytaj także:
Sektor ubezpieczeniowy: reklama I-III 2008
oprac. : A. Budkowska / Mediarun.pl
Więcej na ten temat:
reklama w motoryzacji, wydatki na reklamę w motoryzacji, wydatki na reklamę, kampanie reklamowe, rynek reklamy internetowej