Yahoo! wprowadza zmiany na stronie
2006-07-08 00:04
Przeczytaj także: eBay chce pokrzyżować plany Google
Zmianie uległ m.in. sposób poruszania się po niej; użytkownicy mają teraz m.in. bezpośredni dostęp do swoich kont pocztowych Yahoo! Mail ze strony głównej portalu.Wprowadzono również nowe usługi, m.in. Yahoo! Answers z newsami, pogodą i ciekawostkami. Jest to część strategii portalu Yahoo!, mającej na celu zwiększenie ilości odwiedzin stron, która zanotowała w maju 41 proc. wzrost w porównaniu z tym samym okresem w roku ubiegłym.
Nowy wygląd strony ma również przynieść portalowi wzrost przychodów z reklam umieszczanych na stronie. Firmy będą mogły zakupić spot w ramach Yahoo! Cars, Yahoo! Travel czy Yahoo! Shopping, składający się z obrazka oraz linku bezpośrednio przekierowującego użytkowników na stronę reklamodawcy.
"Nowa strona główna Yahoo! jest świetną propozycją dla reklamodawców, umożliwiającą interakcję z grupą docelową, a przez to powodującą większe ich zaangażowanie i związanie z marką" - uważa Blake Chandlee, commercial director Yahoo! UK & Ireland.
oprac. : A. Budkowska / Mediarun.pl