Łukasz Piszczek vs Krystyna Pawłowicz. Kto wygrywa w mediach?
2019-11-29 13:27
Media © BillionPhotos.com - Fotolia.com
Przeczytaj także: Główny ekonomista Credit Agricole wygrywa ranking cytowań
Jak już wspomniano we wstępie, wspólnym mianownikiem tych dwóch postaci są zakończone w ostatnim czasie kariery. IMM postanowił przyjrzeć się, jaką reakcję w mediach wywołały ich decyzje. Pod lupę wzięto zarówno materiały prasowe, jak i portale internetowe oraz media społecznościowe.Jak wynika z danych IMM, od 1 do 22 listopada media należały do Krystyny Pawłowicz, o której wspomniano na ich łamach przeszło czterokrotnie częściej (66,7 tys. publikacji) niż o piłkarzu. Informacje na temat Pawłowicz miały zasięg 179 mln kontaktów, co przełożyło się na ekwiwalent reklamowy rzędu 50,6 mln zł. W tym samym okresie Łukasz Piszczek doczekał się 14,1 tys. publikacji z dotarciem na poziomie 103,8 mln kontaktów o wartości 28,4 mln zł.
Co interesujące, Krystyna Pawłowicz cieszy się wyjątkową popularnością mediów społecznościowych, w których internauci pisali o posłance 6 razy częściej niż o piłkarzu. Natomiast dla prasy bardziej atrakcyjny był Łukasz Piszczek, o którym napisano aż 419 artykułów, czyli o 65 więcej niż o byłej posłance.
Łukasz Piszczek wspominany był przede wszystkim w kontekście jego ostatniego meczu w reprezentacji, a także o 300. meczu rozegranym w Bundeslidze. Koniec kariery poselskiej Pawłowicz wzbudzał zdecydowanie mniej zainteresowania i emocji aniżeli jej kolejny etap kariery życiowej, czyli kandydatura do Trybunału Konstytucyjnego i właśnie ten temat rozpalił media społecznościowe do czerwoności.
fot. mat. prasowe
Łukasz Piszczek i Krystyna Pawłowicz w mediach
Jeżeli chodzi natomiast o nacechowanie emocjonalne wypowiedzi, to znacznie większą sympatią internautów cieszył się Łukasz Piszczek, o którym powstało ponad 3 razy więcej przekazów pozytywnych (617) niż negatywnych. Krystyna Pawłowicz również może się cieszyć z komentarzy pozytywnych, których jednak było tylko o 36% więcej niż negatywnych (2,2 tys.).
oprac. : eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)