Najczęściej cytowane media XI 2019
2019-12-10 13:39
Gazety © svort - Fotolia.com
Przeczytaj także: Najczęściej cytowane media X 2019
W rankingu głównym, przedstawiającym 15 najczęściej cytowanych mediów, znalazły się cztery portale, dwie stacje radiowe, cztery telewizyjne i pięć tytułów prasowych.Prasa
W listopadzie 2019 roku najczęściej cytowanym tytułem prasowym była "Rzeczpospolita". "Gazeta Wyborcza" bez zmian na miejscu drugim. Na trzecim „Super Express”.
Wśród najczęściej cytowanych tygodników listopada zmiany na podium. Liderem zostaje tygodnik „Sieci”. „Wprost” na pozycji drugiej. „Polityka" na miejscu trzecim.
Bez zmian na podium wśród najczęściej cytowanych miesięczników. Liderem wciąż jest „Forbes”, na miejscu drugim "Press", a na trzecim - "Playboy".
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze media
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
Tygodniki
fot. mat. prasowe
Miesięczniki
Telewizja
Wśród stacji telewizyjnych w listopadzie 2019 liderem ponownie została TVN24. Kolejne miejsca na podium to TVN i Polsat News. TVP Info na miejscu czwartym.
fot. mat. prasowe
Telewizja
Radio
RMF FM ponownie zostało liderem cytowalności wśród stacji radiowych. Rozgłośnia wyprzedziła Radio ZET oraz Program Pierwszy Polskiego Radia.
fot. mat. prasowe
Portale internetowe
Najczęściej cytowanym portalem internetowym został Onet.pl. Kolejną pozycję zajęła Wirtualna Polska oraz wpolityce.pl.
fot. mat. prasowe
Portale internetowe
Media ekonomiczne
Wśród mediów ekonomicznych liderem listopada został ponownie "Dziennik Gazeta Prawna". Na kolejnych miejscach uplasowały się „Puls Biznesu” oraz Businesinsider.com.pl.
fot. mat. prasowe
Media ekonomiczne
Media regionalne
Wśród mediów regionalnych na pierwszym miejscu w listopadzie znalazło się Radio Poznań, drugie miejsce należy do "Gazety Wrocławskiej", a trzecie do "Głosu Wielkopolski".
fot. mat. prasowe
Media regionalne
Analizę częstotliwości cytowań poszczególnych mediów przez inne media przeprowadzono na podstawie przekazów pochodzących z monitoringu prasy, radio i telewizji oraz portali internetowych, w których pojawiały się nazwy mediów prasowych; portali internetowych; stacji radiowych i telewizyjnych lub tytuły ich programów. Badanie dotyczy okresu od 1 do 30 listopada 2019 r.
oprac. : eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)